Per Carlsson skrev:Min magkänsla säger att vi tar det ikväll. Tycker vi har många fler positiva saker att ta med oss från gårdagens match än vad Löven har.
Även om statistiken säger att det laget som förlorat första matchen, men vunnit den andra även vinner den tredje så känner jag på mig att vi kommer bryta den traditionen. Kommer säkert bli lika jämt ikväll, men jag känner mig helt övertygad om natt vi står som segrare när det väl är avgjort!
Du har blivit en jävla optimist perra måste jag säga. Jag litar på dig och tror också att vi vinner ikväll. Ses på sports
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag skulle aldrig våga göra massa underbara Lakers-supportrar besvikna så hade jag inte varit helt säkert hade jag inte vågat lova alla dessa en kassaskåpssäker seger ikväll!
Kommer ihåg igår perra att ngn sa '' fan är du så glad för de gjorde ju mål med 20 sek kvar '' . Då svarade en annan '' det är lungt vi tar det i sudden ''.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Kjellsson skrev:Är det något som gör mig orolig inför kvällen så är det Per`s optimism, snacka om dåligt omen.... Var är den gamla vanliga negativa Per?
Per sa även inför sudden hemma i växjö ''vi tar detta , jag lovar''
Vet inte vad som tagit åt mig, men under denna säsongen har jag förvandlats till den mest optimistiske av dom alla. Gick tom å småvisslade på väg till bilen efter gårdagens förlust å tänkte att det var en förbannat härlig match trots förlusten. haha... skadat om man känner till mitt normala beteende, å då redan vid ett baklängesmål i röven.
Men strunt samma... ikväll lovar jag er mina kära Lakersbröder och systar att det blir en behaglig seger å massa roligt firande på Sports!
Per Carlsson skrev:Vet inte vad som tagit åt mig, men under denna säsongen har jag förvandlats till den mest optimistiske av dom alla. Gick tom å småvisslade på väg till bilen efter gårdagens förlust å tänkte att det var en förbannat härlig match trots förlusten. haha... skadat om man känner till mitt normala beteende, å då redan vid ett baklängesmål i röven.
Men strunt samma... ikväll lovar jag er mina kära Lakersbröder och systar att det blir en behaglig seger å massa roligt firande på Sports!
Hoppas du har rätt. Per C.
Idag fyller jag år och jag är för "ung" för att fira, men en present skulle jag vilja ha
Det känns ändå rätt så lugnt inför matchen, det kändes mer nervöst igår
Varför blev det som det är och inte som det skulle?
Än så länge är denna matchserien jävligt lik matchserien mot SAIK för nått år sen. 2-1 hemma i första matchen i sudden. 2-3 i match två, där pucken gled på SAIK:s mållinje i sudden, SAIK vänder och vinner. SAIK vinner sen sista matchen lätt med 5-1. Nu leder Löven med 1-0 efter 6 min, och Löven verkar styra tillställningen......dåliga vibbar.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
ELLER...... så backar löven hem, tryggt troende på att lakers är körda..
sen kommer stormen gudrun återigen och gör renskav av hjonen...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.