Tja min källa hade varit och klippt sig på frisersalong i Oskarshamn (har ingen aning om det finns en eller fler) och frisören sade att Markusson pratar med IK igen. Så om det stämmer vet jag inte.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Med tanke på hur dom behandlade honom efter han flyttat har jag väldigt svårt att tro att han skulle flytta tillbaka!!
Sen är de ju en liten stad med mycket rykten
Dragkampslakej wrote:Tja min källa hade varit och klippt sig på frisersalong i Oskarshamn (har ingen aning om det finns en eller fler) och frisören sade att Markusson pratar med IK igen. Så om det stämmer vet jag inte.
Inte så trovärdigt men rykte och tråden silly season så jg nämner det. Skulle det bli så är det credit till mig som först påtalade det här annars håller jag mest på Serras linje han brukar ha rätt.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Han kanske går vidare i karriären på sitt jobb istället, vad jag förstår trivs han bra där och det är ett företag där man kan kliva vidare om viljan finns.
jag litar på serra angående markusson.
Tror knappast han vill bort från lakers han verkar stortrvias på isen. Han får nog även bättre betalt här än i IK
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
jajaja. det lär väl inte stämma, men om det skulle göra det så är det ju bra .. Men hade hellre fått tillbaka Romö. Alla lag behöver en Romö..
Är han alltid så bra eller är det bara mot IK ?
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Både Markusson och Romö har varit grymt bra denna säsongen.
Johan åker inte och letar tacklingar denna säsongen, så som förra, utan smäller bara på när han får läge. Men då jäklar smäller det.
Han har visat, iafall för mig, en helt annan sida av sig själv. En spelare som kan lira.
Romö linan är gryma på att checka fast motsåndarna i offensivzon.
Dags för #38 att krita på för 2 nya säsonger snart?
Jag hugger till och med till med att Markusson är vår bästa spelare hittills under säsongen, ingen har en så hög lägstanivå som han har och han ger allt i sina byten. En hög formkurva utan dippar, inte illa!
pellecola: Du ser honom nog gärna i ditt lags dress nästa år. Men jag tror fortfarande att han bara använder t-shirt kommande vinter, alltså ingen hockeytröja alls.