Detta betyder att De teoretiskt KAN gå upp i Allsvenskan BÄGGE TVÅ, vilket JAG (trots att LasseMaja tror att Jag skojar) tycker skulle vara KANON för Hockeyn i Regionen.
Lycka till ALLA Röd-Grön-Vita Tomtar

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Håller med dig. Tror de 2 lagen är de största hoten.Räven wrote:Jag tror att Troja och Örebro har de på förhand största chanserna att ta sig upp.
hehe ja gör du så, ta gärna med dig många polare också. Alla inträdespengar är välkomna se gärna till och handla mycket i kioskerna med när du ändå är i templet !!!Piggelin wrote:Ja, det kanske vore lämpligt att kontakta vår gamle vän Xoggman och fråga om han behöver några extra supporters. Han har ju ställt uppför oss tidigare.
Nja, de håller jag inte riktigt med om. Att Sebastian försvann var de bästa som kunde hända. Nu får han tid att bygga upp sitt självförtroende igen och ta sig tillbaka till den jävligt duktiga hockeyspelare som han faktiskt var. Den platsen han har lämnat efter sig har fyllts upp av Simon Stark. Våran mest framgångsrika junior för tillfället. Han är allt som Sebbe var förra året och kanske lite till...Räven wrote:Vad jag förstår så har ni ont om folk på backsidan, sedan försvann Sebastian Arvidsson plus en till lite "oförhappandes" Lassemaja. Så det ser kanske inte så bra ut, på så vis.
Är nästan omöjligt att se de på nått annat vis. Tror inte ens dina grymma taif-fantaster som du känner kan tycka att varken sebbe eller westerlund skulle peta Simon eller Olof. Då har dom isåfall inte varit på hockey i dackehallen denna säsongen. Sebbe stack när han blev petad och Simon fick ta hans plats på heltid. Simon spelar numer i förstakedjan och viker inte ner en tum. Den energi han lägger i varje byte skulle göra många etablerade allsvenska spelare avundsjuka.Räven wrote:Toyspeed: Kul att du ser positivt på detta, några av mina kompisar är kanske lite mer negativa (grymma TAIF-fantaster).
Men jag kan inte annat än tycka det är lite märkligt när det gäller Sebastian, förra året spordes han som en högklassig AS-spelare, minst sagt och nu spelar han i Karlskrona, vilket är i en division som man aldrig trodde han skulle spela i. Trist tycker jag, men som du skriver angående hans självförtroende, så måste den vara körd i den totala botten.
Det skulle uppskattas om man fick se ett gäng Lakejer vid sidan om SIK klacken igen söndagen den 18/2 när vi kommer ned till Ljungby.Piggelin wrote:Ja, det kanske vore lämpligt att kontakta vår gamle vän Xoggman och fråga om han behöver några extra supporters. Han har ju ställt uppför oss tidigare.