serra wrote:Jag vet att den inte heter så längre. Men jag säger som Daniel i bloggen, vägrar kalla det för något annat än Scaniarinken!
Du gör helt rätt att fortsätta den kalla Scaniarinken, för så heter den. Dom som säger AXA SportCenter är bara bönder. För det är området som Scaniarinken och fotbollsarenan ligger på; som heter AXA SportCenter.
Isåfall är alla bönder för alla (inkl.media och annat) säger axa Sportcenter...
serra wrote:Jag vet att den inte heter så längre. Men jag säger som Daniel i bloggen, vägrar kalla det för något annat än Scaniarinken!
Du gör helt rätt att fortsätta den kalla Scaniarinken, för så heter den. Dom som säger AXA SportCenter är bara bönder. För det är området som Scaniarinken och fotbollsarenan ligger på; som heter AXA SportCenter.
Ishallen heter fortfarande Scaniarinken men hela området runt omkring med nya fotbollsarenan och gym restauranger mm heter Axa Sport Center.
VÄLKOMMNA
Precis! Du har fattat galoppen.
"Alavaara kommer från Norrland, närmare bestämt från Kiruna" - Niklas Holmgren
Tack för en god match och måste säga att Ni vara mera på tå än Oss :/ Men vafan. . . Vi nollade Er och det är en mumsbit vi kan nu suga på till på söndag.
"Alavaara kommer från Norrland, närmare bestämt från Kiruna" - Niklas Holmgren