En uppmaning till klacken-Ta med er så många polare ni kan och födubbla klackantalet ska själv ta med mig 2 pers.
Såg att lakejerna ska komma med 8 bussar och då tror jag det är jäkligt viktigt att trojaspelarna hör oss också och inte bara lakejerna,är ni med på detta.
Alla lakejer tar med 2-3 polare så kör vi med 24 bussar istället!!!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
vi ska inte underskatta troja klacken..!!! men håller vi lakejerna samma klass som mot Tranås så kommer vi vinna läktarmatchen!!!!!!!!
FORZA LAKERS!!!!!!!!!!
Boråsmatchen när domarn bad oss vara tysta, men ingen hörde honom..
men det är klart.. då var vi bara 300?
jag brukar lixom vara i Ljungby och jobba o skulle inte stå ut med den enorma skam en förlust skulle medföra...
OM lakers vinner ska jag ha lakerströja på mej VARJE gång jag är i Ljungby och jobbar...
hehe... känns bra iofs!
Anderzon wrote:Saxat ur Trojas forum på Svenska Fans:
En uppmaning till klacken-Ta med er så många polare ni kan och födubbla klackantalet ska själv ta med mig 2 pers.
Såg att lakejerna ska komma med 8 bussar och då tror jag det är jäkligt viktigt att trojaspelarna hör oss också och inte bara lakejerna,är ni med på detta.
Även detta hittat i Trojas forum: Man får hoppas att Ljungbyfolket fattar allvaret och kommer på matchen. Det vore hemskt om Lakers nyfrälsta supportrar skulle vinna publikmatchen på Hovet.
bwaahahaa! SÅ grymt! ska bli 100 ggr värre än senast i Tengsry...
På Sunnerbohov kan jag verkligen tänka mej att bua ut motståndaglaget!