Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Synd.
Jag hade inte tackat nej till att ha denna spelare i växjö lakers. Men som de flesta säger här vi är inte i behov av backar men det vore inte fel att bredda truppen.
Tror ni evertsson har någon ny anfallare i sikte ? , kanske ännu en gång från den finska ligan ?.
Frågorna är många svaren är få men jag är säker på att evertsson vet vad han gör. Har 100% förtroende för hella styrelsen och alla som hjälper till i organistionen i växjö lakers.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Yngwe kommer att gå in i morgon tesammans med Markusson och Romö förmodligen av vad jag hörde och såg på träningen i dag... annars ser femmorna ut som de brukar... dom provade att spela Romö Markusson i Powerplay me... får se i mon jag e taggad iaf !!
Läste på www.svenskafans.com/hockeyzon att Patrick Hersley kan vara aktuell för oss. Lakers är i alla fall en av fyra klubbar som har kontaktat honom. Han vill själv bli utlånad till en allsvensk klubb, tror det hade vart en kanon spelare för lakers
vem som helst förstår väl att lakers hörde av sig angående hersley innan daniel ström blev klar. hersley har ju varit på tapeten för för utlåning i snart en månad och redan för ett par veckor sedan stod det att han var nära utlåning till bofors (som nämns i artikeln). vi kan säkerligen avskriva hersley, det tror jag personligen iaf.
däremot kan väl gärna malmöfloppen robert tomik komma hit minns han som rätt duktig i allsvenskan.
Helt enkelt förbannad otur för Yngve, som var värd att få visa sig i sammanhang som iväll, det är en orädd och kämpande kille, som kan bli något framöver, tror jag.
Jag tycker faktiskt att Yngve är en som kan få chansen, när det är läge för det. Hur ska han annars matchas in i ett allsvenskt tempo, för vi vill väl ändå att han ska det?
Räven wrote:Jag tycker ändå att han bör få chansen att visa om han duger eller inte. Nu är läget sådant att han bör matchas för att klara en eventuell skada till.
Tycker du det är rätt att plocka in Yngwe NU när vi slåss om sjundeplatsen? Skicka honom till Gislvaved, till allsvenskan så är det lång väg. Hade vi varit på säker mark kanske, men nu? Knappast.
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Nja, jag håller inte med fullt ut, jag tycker att Yngve är en frisk fläkt faktiskt och satsar Kempe på honom och tror att han kan göra ifrån sig, så har jag förtroende för hans tolkning om hans kapacitet, för han om någon borde kunna ta det beslutet.
njo men för det så borde han nästan vara på träningen och aa kolla på iaf.. dessutom så hade dom formaterat femmorna på så vis som dom kommer spela imorgon...
Det enda ryktet som jag snappat upp angående Brandon Nolans ersättare är att Daniel Svensson (SMP) i sin blogg skrivit att Växjö Lakers lagt ut vissa krokar i nordamerika. Visst vore det ytterst förnämligt om det värvas en kanadick, dels för att dom i de flesta fallen har en gedigen och proffessionell inställning och dels för att Stiig då får en landsman i laget. Den sociala biten är av yttersta vikt för en spelares prestation på isen. Chiefen hoppas jag tar hjälp av Stiig i värvningsarbetet på Nolans ersättare. Stiig om någon borde ju veta vilka spelare av sniperpotential som finns 'over there' och som kan tänka sig spel i hockeyallsvenskan med Växjö Lakers. Kanske någon som han lyckosamt kamperat ihop med innan? Det hade ju inte varit fel om lagets forwardssida utökades till den svåra bortamatchen mot Västerås. Men det kanske är att hoppas för mycket?
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]