Möjligen. Men det kan också bero på att du av någon anledning skrivit fel på hemsidan eftersom att Christoffer Persson enligt 'swehockey' lirar i andralinan.
Christoffer Persson - David Holmqvist
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Eftersom tränarna troligen var med på sista ispasset och säger att Karjalainene såg bäst ut så litar jag på det. C.Persson har varit bra i och för sig men jag tror ändå att D.Ström har mer rutin och är bättre. Så det är bara att spela in honom och när han blir trött så tar C.Persson vid. Poäng i Sky com arena vore trevligt helst tre men det blir nog svårt.
Ser nu att det blir Ericsson som får ta 7:e backplatsen. Det är nog en korrekt lösning!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
lyssna på webradion om ni inte gör det,riktigt bta faktiskt
ja karjalainen spelar stabilt, lakers är inte ofarliga, gustav missade ett friläge 20 sek från slutet av första!
Ja vad säger man ... vilket djävla flöte ... jag fattar fan inte hur i helvete han kan få dömma någon match överhuvudet taget. Han skulle ju få besöksförbud till alla ishallar i Sverige ... det är ju så man skäms att vara Kronobergare.
Är det ingen som har sagt att man inte får kasta handskarna i Sverige till B.Nolan ?
Förstår inte riktigt hur Kempemo tänker i dessa matcher ... försvar, försvar och åter försvar ... alltså hade Saviano varit frisk så hade det ju funkat att kontra sönder motståndarna. Men är inte det lite fel taktik när man inte har såna spelare ?
För att citera min idol Peanut:
Oh MY GOOOOD!
Administratören som gick in på min Profil och redigerade bort min signatur & raderade mitt inlägg ... OMG!
ja perioden var likadan som den första förutom att växjö gjorde mål.. löven för spelet hela tiden.. nolan matchstraff.. slängde handskarna men inte den andra! lite onödigt.. kom igen nu i tredje så tar vi dom!
{SweET}Wolger wrote:Ja vad säger man ... vilket djävla flöte ... jag fattar fan inte hur i helvete han kan få dömma någon match överhuvudet taget. Han skulle ju få besöksförbud till alla ishallar i Sverige ... det är ju så man skäms att vara Kronobergare.
Är det ingen som har sagt att man inte får kasta handskarna i Sverige till B.Nolan ?
Förstår inte riktigt hur Kempemo tänker i dessa matcher ... försvar, försvar och åter försvar ... alltså hade Saviano varit frisk så hade det ju funkat att kontra sönder motståndarna. Men är inte det lite fel taktik när man inte har såna spelare ?
ja klart man ska tänka försvar i såna här matcher, då man ska satsa på kontringar.. ett bra försvar med snabba omställningar!! helt rätt taktik av kempemo! kom igen nu!!
[quote=
Förstår inte riktigt hur Kempemo tänker i dessa matcher ... försvar, försvar och åter försvar ... alltså hade Saviano varit frisk så hade det ju funkat att kontra sönder motståndarna. Men är inte det lite fel taktik när man inte har såna spelare ? [/quote]
Att du bara orkar :evil:Hur fan vet du det??????????????????
Djävla tjat om saviano...han är inte med...PUNKT SLUT!