om jag ska va ärlig så tyvker jag det var en smart och bra värvning som Evertsson gjorde jag har alltid gillat Hirvonens stil tror han kommer lyckas mycket bra i lakers i år!
MArkusson var i träning idag, det såg riktigt bra ut, alla var på tårna och det var en fartfylld träning Känns mycket bra inför morgondagen.
Härligt att höra Nu djä...r ska det laddas.............
Under tiden vi laddar så hoppas vi Brynäs tar poäng i Linköping ,HV får bara inte bli det enda laget som lyckas med det.
Sen är jag inte heller emot att Skellefteå tar någon pinne i Jönköping också.
Oj jag blev lite fundersam när jag läste att Ville var tillbaka men efter att jag pratat med en av killarna som spelade i laget förra året blev jag glad...
Han sa att det var ett riktigt lyft för Lakers att Ville var tillbaka han hoppades bara att han var bättre tränad detta året mot vad han var förra.
alfax wrote:
Under tiden vi laddar så hoppas vi Brynäs tar poäng i Linköping ,HV får bara inte bli det enda laget som lyckas med det.
Sen är jag inte heller emot att Skellefteå tar någon pinne i Jönköping också.
Ja du Alfax Brynäs var först med att nolla Linköping 52-20 i skott....Sperrle!!!Va säger man
Man behöver inte citera alla citeringar, inlägget redigerat
Lakersfan_03 wrote:Något säger mig att Ville sätter dit 3 puckar ikväll
Blir lite svårt då slutresultatet kommer bli 2-5.. Fast det e klart, han kanske gör självmål, kanske det du menade
inte en chans.
Vi kommer vinna ikväll mot serieledarna rögle bk ni kan ju inte vinna hela tiden
få lag kommer vinna i lakerdome den här säsongen det lovar jag dig. KROSSA RBK
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tycker Ville visade mycket av sina kvalitéer igår. Han spelade fram Rosen och Chrille ett flertal gånger, dock resulterade inget av det i mål. Men själv så satte han det mest psykologiska målet, helt iskallt!!! BRA JOBBAT VILLE
Jag tyckte han var i det närmaste osynlig förutom vid de båda målen .
Om jag inte har tittat fel har han hursomhelst producerat poäng i samtliga matcher sedan han kom hit
1 poäng/match är VG, kommer att funka bra tillsammans med de övriga i SNIGELkedjan( ursäkta, men de är inga Stigs precis), men alla tre har Rävar bakom öronen.