Fan vad livet är tungt nu Öster åker ur Rögle gör mål i alla sin PP nästan Stig skadad
Men när vårsolen tittar fram mellan betongpelarna på vallen och den svartvita bollen far fram som en blixt förhoppningsvis med lite nya unga fräscha killar både på planen och i ledarstaben ja då står man där igen och hoppas att superettanspel bara blir ettårig
Gör som solen Går upp i Öster!!!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
men de e väl skoj att titta på jönköping, mjällby, degerfors osv. a fan lägg ner verksamheten och satsa alla pengar öster skulle fått på en nu hall till lakers
Det man fick för man kolla på matchen igår var en rejäl förkylning och nu är jag sjuk. södertälje matchen är i farozonen och kan bli första hemmamatchen man missar på väldigt väldigt länge.
Ska dock göra allt för att bli kry..
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Den största skillnaden jag ser mellan Lakers och Öster är att Öster är mycket sämre på arangemangsbiten. Visst de har mer publik räknat per match men det är lite mer "show" att gå på lakers. Hoppas att även Öster ta till sig detta. Då skulle i alla fall jag gå på fotboll oftare.
För tränarutbildningar i lagen under A-laget.
Önskemålet hade varit från min sida som huvudtränare ,men tji fick man.Verkar som han ska ha dessa utbildningar några ggr om året.
.
alfax wrote:För tränarutbildningar i lagen under A-laget. Önskemålet hade varit från min sida som huvudtränare ,men tji fick man.Verkar som han ska ha dessa utbildningar några ggr om året. .
han kommer även hjälpa till me nyförvärv me tanke på sina kontakter han har ute i europa så det är bara positivt.
Självklart hade jag också velat ha han som första tränare men de låter lite orealistiskt och backe ville inte ha några tränarerbjudanden i klubbar inom Sverige.
Detta var nog ändå de bästa vi kunde få
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Vet att han går och väntar på erbjudande från utlandet annars hade jag gärna sett honom som den nye sportchefen eller tränare.
En mer sympatisk person än Backe får man leta efter.