Rögle - Växjö Lakers
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Lakersfan_03 wrote:klart den roligaste resan på hela året
Då är det en stor anledning till att följa med oxå..
Klart du ska ner hit med alla dina andra vänner, ha skoj i bussen, dricka en bira eller fler, skratta, sjunga etc... för att sen få uppleva det bästa med hela resan, "trycket i Ängelholms islada", för att tro att du/ni ska få åka hem med 3 poäng i bagaget är helt fel
Anmäl dig nu tycker jag, du är inne & skriver så gott i vårat forum då & då, & så har du aldrig varit här ? Det går inte..
Som sagt, anmäl dig nu & sök sedan upp mig i periodpausen så bjussar jag på kaffe
Ses den 5/11 =)
mvh Johan
-
- c/o LL´s Forum
spirre wrote:Lakersfan_03 wrote:klart den roligaste resan på hela året
Då är det en stor anledning till att följa med oxå..
Klart du ska ner hit med alla dina andra vänner, ha skoj i bussen, dricka en bira eller fler, skratta, sjunga etc... för att sen få uppleva det bästa med hela resan, "trycket i Ängelholms islada", för att tro att du/ni ska få åka hem med 3 poäng i bagaget är helt fel
Anmäl dig nu tycker jag, du är inne & skriver så gott i vårat forum då & då, & så har du aldrig varit här ? Det går inte..
Som sagt, anmäl dig nu & sök sedan upp mig i periodpausen så bjussar jag på kaffe
Ses den 5/11 =)
mvh Johan
jo hade det varit vilken annan dag som helst hade jag åkt , men nu är det så att Öster spelar sin sista match för säsongen och den blir direkt avgörande för om vi håller oss kvar eller inte och jag väljer tyvärr att stanna och kolla på matchen.
Får hoppas att jag kommer ner till ängelholm denna säsongen ändå.
Välkommen till växjö den 17e
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Malul wrote:öster kommer ju kvala vid vinst,så då är det ju inte sista matchen!
förlorar dom åker de ju ut och då skulle man ju önska att man var i ängelholm istället,så varför ens tveka?=)
Så som du formulerar det så låter det skitenkelt.
Det är det inte , men vi får se mycket kan hända tills söndag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
ta min publiksiffra delat på 2. det kan vara realistiskt i säsongens viktigaste match..
Varför kan inte rögle - lakers vara på lördagen ? . eller nästa söndag ?.
Utan just då man inte kan fan va illa
Varför kan inte rögle - lakers vara på lördagen ? . eller nästa söndag ?.
Utan just då man inte kan fan va illa
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Alfax och 03:an får ursäkta men jag tror Öster spelade bort sig tidigare. Men förstår trots allt dilemmat! Dragkamp kan ju jag! Fotboll eller hockey? En pisskall novemberdag med sånt där snett regn som gör att man blir både blöt och fryser häcken av sig, där det inte händer någonting och matchen kan sluta 0-1 i nittionde minuten.
Ställ detta mot en trevlig bussresa till Ängelholms ishall! Inomhus men ändå kallt fast utan snett regn. Om det blir mål blir det garranterat inte i nittionde minuten. Lakers lär inte när matchen spelas ligga sist, nästsist eller på kvalpats neråt. Vid förlust alltså inte hela världen åt fanders!
Sen om ÖIF som jg förmodar rammlar ur kan ni ta nya tag till våren i superettan med fler vinster än förluster, soliga dagar då det för varje match blir varmare och varmare och ni kan säga till EF kompisarna att hade jag varit på den där matchen i November hade det gått helt anorlunda både om de vinner eller förlorar.
Ställ detta mot en trevlig bussresa till Ängelholms ishall! Inomhus men ändå kallt fast utan snett regn. Om det blir mål blir det garranterat inte i nittionde minuten. Lakers lär inte när matchen spelas ligga sist, nästsist eller på kvalpats neråt. Vid förlust alltså inte hela världen åt fanders!
Sen om ÖIF som jg förmodar rammlar ur kan ni ta nya tag till våren i superettan med fler vinster än förluster, soliga dagar då det för varje match blir varmare och varmare och ni kan säga till EF kompisarna att hade jag varit på den där matchen i November hade det gått helt anorlunda både om de vinner eller förlorar.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Dragkampslakej wrote:och ni kan säga till EF kompisarna att hade jag varit på den där matchen i November hade det gått helt anorlunda både om de vinner eller förlorar.
Också ett argument att tänka på.......det blir nog till att singla slant om hur man ska göra
Ingen match är spelad förrän den är slut!
- Medgångssupportern
- Site Admin
- Medgångssupportern
- Site Admin
-
- Forumdemon
Lakejernas stadgar:
Ska kanske göra ett tillägg till första paragrafen... "Om hockeyn krockar med fotboll skall man ALLTID välja hockeyn i första hand"
1 § Ändamål
Föreningen skall bedriva följande verksamhet:
Att främja intresset för Växjö Lakers genom att i positiv anda stödja Växjö Lakers lag utan att håna eller förnedra motståndare eller domare.
Ska kanske göra ett tillägg till första paragrafen... "Om hockeyn krockar med fotboll skall man ALLTID välja hockeyn i första hand"
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
-
- c/o LL´s Forum
serra wrote:"jag heter Putte, och jag har missat 2 hemma matcher pga av att jag gillar att fiska"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta måste också in i stadgarna ,Fiske förbjudet när Lakers spelar,egentligen nästan onödigt att ha med i stadgar ,men när det finns missbrukare är det nog också nödvändigt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!