TORSTEN YNGVESSON
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
-
- Inaktiverad användare
-
- Forumentusiast
Står Torsten med sitt C på bröstet för den typ av inställning och glöd en Lakersspelare ska ha denna säsong? Vad tycker Ni?
Ge C:et till 38! (jag vet att detta inte kommer ske)
In med Rosen mellan Johan och Weinstock, Rosen vill iallafall spela hockey.
Våga göra som Brynäs, de bänkade Ove Molin när han inte gjorde sitt jobb. Alla spelare ska rätt inställning oavsätt vilket namn som står på tröjan!
Dra nu inte upp att han har många poäng, 90% är assass eller Gretzkypoäng( =räcker att vara på isen)
Återigen, står Torsten med sitt C på bröstet för den typ av inställning och glöd en Lakersspelare ska ha denna säsong? Vad tycker Ni?
Ge C:et till 38! (jag vet att detta inte kommer ske)
In med Rosen mellan Johan och Weinstock, Rosen vill iallafall spela hockey.
Våga göra som Brynäs, de bänkade Ove Molin när han inte gjorde sitt jobb. Alla spelare ska rätt inställning oavsätt vilket namn som står på tröjan!
Dra nu inte upp att han har många poäng, 90% är assass eller Gretzkypoäng( =räcker att vara på isen)
Återigen, står Torsten med sitt C på bröstet för den typ av inställning och glöd en Lakersspelare ska ha denna säsong? Vad tycker Ni?
Last edited by Mike Modano on 9 December 2006, 19:04, edited 1 time in total.

Ja varför inte spela med Rosén mellan Weinstock o Andersson. Rosén som har öst in poäng i PP borde väl kanske spela lite oftare med mer offensiva spelare. Känns som han skulle göra mer nytta där än att härva runt med Thelin + en. Inget ont om Thelin som kämpar o sliter o skjuter skott från förlängda.
Men prova Rosén med #32 och #20.
Men prova Rosén med #32 och #20.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
Jag tycker det är en intressant idé att testa Torsten med Thelin om den negativa trenden inte vänder snart. Il capitano har inte varit vidare framstående i offensiven i år, men är fortsatt en smart och stabil spelare.
Med filosofin laget före jaget tror jag att Torrsten skulle passa bra i en defensivt inriktad lina. Dessutom kan jag hålla med om att Rosén borde få chansen som offensiv center, det har han förtjänat.
Med filosofin laget före jaget tror jag att Torrsten skulle passa bra i en defensivt inriktad lina. Dessutom kan jag hålla med om att Rosén borde få chansen som offensiv center, det har han förtjänat.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland
(Vart tog Gretzky vägen?)
(Vart tog Gretzky vägen?)
-
- Inaktiverad användare