Allvarligt så är tycker jag vi hamnar lite i sandlådan nu och "min pappa är starkare än din". Tror inte många från LL vet speciellt mycket om de nya i er trupp och lika lite tror jag att du/ni vet om de nya i vår trupp förutom möjligtvis de som spelade i div 1 och Allsvenskan sedan innan. Tror inte du nere i djungeln sett speciellt mycket av våra nya spelare "utifrån" så jag vet inte varför du kan såga vår trupp lika lite som någon av oss kan såga er trupp i detta läge, låt detta göras upp på isen så vet vi svaret i vår någon gång.
Men inte behöver vi alla vara "muppar" som du skrev på ert forum bara för att vi som alla andra lags supporters tror och hoppas på vårt lag lika ni gör själva. Ni verkar inom egna leden vara rörande överens om att ni skall vara i topp 3 och visst ser inte något omöjligt i detta, men oj vad fallet blir stort och vad flyttkartonger det kommer att bäras om laget misslyckas med detta känns det som.
Samtidigt så tror inte jag att vi är lika säkra på att Lakers hamnar så högt utan tycker de flesta tippar att vi kommer att vara någonstans mellan plats 4-7 vilket bör vara rimligt.
Nåja snart är det dags för bataljerna på isen istället för här på forumet och låt oss hoppas på en spännande säsong oavsett vilket lag vi håller på och älskar.