Två stabila pjäser i Bofors, Kristoffer Näslund och Tobias Thermell, kommer med största sannolikhet INTE att deltaga i morgondagens match. Detta enligt Karlskoga tidningen Kanon.
Vad synd...för...Bofors...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
Publikens reaktion efter Jarnos makalösa byte i SH mot IKO gav mig ståpäls...ja jag menar reaktionen...det finns ingen annanstans i vårt närområde där det hade uppskattats som det gjordesi det kulturlösa, okunniga och historielösa Växjö. Mäktigt!
Last edited by Varanen on 26 September 2006, 23:39, edited 2 times in total.
HEJ! Oj här var stämningen upptrissad värre, ett troligt resultat ikväll är 6-2 till Bofors. De brukar vara starka hemma och för övrigt så tror jag inte er målvaktsbesättning pallar trycket i år. Backarna känns sådär. Bästa lagdelen är nog forwardsuppställningen men det är tveksamt om det räcker till över lag, fast det återstår att se!
Har tippat seger 2-3, men kom ihåg, obesegrade efter 11 matcher, första förlusten kommer, var så säkra. Frågan är NÄR.
Och när den kommer, kanske idag. Kom ihåg Bofors siktar på Elitserien, vi siktar på 7:e platsen.
Vi, Poplaget mot hela KULTURetablissemanget.
Varanen, önskar du har rätt, MEN bygg inga luftslott som innebär att November månad blir en lång Golgata vandring med suck och stön efter ett antal förluster. Att ha RIMLIGA förväntningar och att slippa höra på läktarn hur KASSA spelarna är efter några missar. Vi måste inse VAR vi ÄR och VART vi VILL komma.
Önskar ALLA KULTURLÖSA Lakersanhängare en givande Hockeysäsong.
NELSON wrote:HEJ! Oj här var stämningen upptrissad värre, ett troligt resultat ikväll är 6-2 till Bofors. De brukar vara starka hemma och för övrigt så tror jag inte er målvaktsbesättning pallar trycket i år. Backarna känns sådär. Bästa lagdelen är nog forwardsuppställningen men det är tveksamt om det räcker till över lag, fast det återstår att se!
Vi har i alla fall bra åldersstruktur på laget.........
Jädrans så gott det känns i hockeysjälen att det allsvenska liret ÄNTLIGEN börjar. Blir det full pott ikväll för Coach Kempes grabbar så är jag övertygad om att en alla redan knökafylld Lakerdome på söndag kommer att bli sprängdfylld! Det får bli direktrapporteringen från Karlskoga - så att man håller sig minutiöst uppdaterad.
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS - RÖDAGULABLÅ!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
som brukligt kommer vi även hänga på IRC... #lakerslakejer på Quakenet!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.