Eftersom att hårdskjutande Tyson, tyvärr tycker jag, har förpassats till bänken i denna matchen så får någonannan i Växjö Lakers kliva fram och "skita" ner nävarna när det hettar till...
Johan 'Graniten' Markusson vs. Jimmy 'Lastbilstvättaren' Svensson, bring it on!!!
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
c70t5 wrote:Eftersom att hårdskjutande Tyson, tyvärr tycker jag, har förpassats till bänken i denna matchen så får någonannan i Växjö Lakers kliva fram och "skita" ner nävarna när det hettar till...
Johan 'Graniten' Markusson vs. Jimmy 'Lastbilstvättaren' Svensson, bring it on!!!
Nja mygel, jag tror det kan finnas sanning i det. Jag kan iofs inte säga att det är så med säkerhet, men han kommer vara i toppen när det gäller speed. Det vågar jag lova!
åfyfan! låter juh som ljuv musik för ens sura gamla öron!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
5-1 nu.. känns inte bra.. jag orkar inte med ännu en dålig säsong..
Hoppas det ordnar sig till serien, man kan ju skylla på att Rönngqvist inte är med o att Ari blev skadad men det är inga bra ursäkter..
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
kan bara instämma i Aki, oroloig när han är inne och samtidigt kan han slå just det där passet....annars gör ju Jarno en gudabenådad match helt klockren...framförallt väckte han hela laget i 3:e och fick stående välkomnande i båset efter sitt byte...kul att se!!!!!
...jo vilken målvakt vi har oj oj oj!!!