Inför matchen på HIT-FM
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
- LaKaj
- Forumdemon
- Kontakt:
Detta är att slå in öppna dörrar kanske, men jag måste säga att denna satsning med "Powerplay" är fantastisk!
För det första är det ett ruggigt bra program med Anderzon i spetsen och för det andra är det så strategiskt riktigt att marknadsföra Lakers på detta sätt. Själv var jag också i en butik igår och där hade Powerplay rattats in av personalen. Jag köpte en grej extra av ren goodwill...
För det första är det ett ruggigt bra program med Anderzon i spetsen och för det andra är det så strategiskt riktigt att marknadsföra Lakers på detta sätt. Själv var jag också i en butik igår och där hade Powerplay rattats in av personalen. Jag köpte en grej extra av ren goodwill...
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Någon som vet om Växjö Lakers kommer att fortsätta sitt samarbete med HITFM (Powerplay) denna säsongen? Jag hoppas verkligen att Växjö Lakers jobbar stenhårt på detta för det var sannerligen intressant och roligt att lyssna på.
Det gäller för Växjö Lakers att man syns, hörs och berör så mycket som möjligt - och så många som möjligt...
/T5!!
Det gäller för Växjö Lakers att man syns, hörs och berör så mycket som möjligt - och så många som möjligt...
/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
BUMP!
Hockeysäsongen nalkas så sakteliga och frågan man fortfarande ställer sig är om samarbetet mellan Växjö Lakers och HIT FM (powerplay) kommer att fortskrida? För det är, som tidigare påpekats, viktigt för Växjö Lakers att man syns, hörs och berör så mycket som möjligt - och så många som möjligt.
Information om detta skulle ju inte skada...
/T5!!
Hockeysäsongen nalkas så sakteliga och frågan man fortfarande ställer sig är om samarbetet mellan Växjö Lakers och HIT FM (powerplay) kommer att fortskrida? För det är, som tidigare påpekats, viktigt för Växjö Lakers att man syns, hörs och berör så mycket som möjligt - och så många som möjligt.
Information om detta skulle ju inte skada...
/T5!!
BUMP!
Som sagt, nu närmar sig ju hockeypremiären med stormsteg, men än så har det inte presenterats något fortsatt samarbete med Hit-FM Gold-/Powerplay. Varför kan man fråga sig? Man kan ju tycka att det skulle börja jingla lite i radion snart för att marknadsföra att det hockeyallsvenska liret i Lakerdome faktiskt närmar sig.
En annan sak är flaggorna på stadsbussarna, där hoppas jag att Växjö Lakers jobbar stenhårt för att också ha det. Det ser bra ut och det når sannerligen ut till en massa människor. Marknadsföring är A och O och det är viktigt för Växjö Lakers att man syns, hörs och berör så mycket som möjligt - och så många som möjligt!
/T5!!
Som sagt, nu närmar sig ju hockeypremiären med stormsteg, men än så har det inte presenterats något fortsatt samarbete med Hit-FM Gold-/Powerplay. Varför kan man fråga sig? Man kan ju tycka att det skulle börja jingla lite i radion snart för att marknadsföra att det hockeyallsvenska liret i Lakerdome faktiskt närmar sig.
En annan sak är flaggorna på stadsbussarna, där hoppas jag att Växjö Lakers jobbar stenhårt för att också ha det. Det ser bra ut och det når sannerligen ut till en massa människor. Marknadsföring är A och O och det är viktigt för Växjö Lakers att man syns, hörs och berör så mycket som möjligt - och så många som möjligt!
/T5!!
Volvon, vad jag hört jobbas det för högtryck med både det en aå det andra vad gäller marknadsföringen.
Läs för övrigt dettat: http://www.lakerslakejer.com/forum/view ... hp?t=10503
Läs för övrigt dettat: http://www.lakerslakejer.com/forum/view ... hp?t=10503
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Då hoppas jag innerligen att du har hört fel. Jag kan inte för allt i världen begripa-/förstå hur man från Växjö Lakers håll kan lägga ner ett sådant lyckat marknadsföringsprojekt. Kung-Anderzon i etern som grillar tränare och spelare, nä, det finns ju inte med på hockeykartan att man väljer att inte fortsätta att satsa på denna succé...hoppas jag iaf!
/T5!!
/T5!!
-
- c/o LL´s Forum
Så kan det ju iofs också vara. Men jag förstår inte, det är ju en win-win situation för båda parter. Men, men, så länge det inte är Växjö Lakers som lägger ner succéprojektet Powerplay så är det inte mycket att göra. Jag hoppas iaf stenhårt på en fortsättning.
/T5!!
/T5!!
Hit - FM är ju sålt till en Stockholmsbaserad radiostation. Vars intresse för radiostörningar är NADA... Men däremot så är Gold - Fm fortfarande Växjöbaserat, och om inte jag är helt fel ute så sitter ägaren till Gold-FM i Lakers styrelse. Så varför kan vi inte bara fråga?
VENI VIDI VICI
Once a Laker always a Laker...
Once a Laker always a Laker...
Det finns ju ytterligare en kommersiell kanal som sponsrar Lakers och som kanske har ett ord med i laget.
Oavsett... det vore extremt synd om inte Hans fick fortsätta med sin talk show. Vår egen lille Letterman... fräna frågor i färgradion direkt från Lakerdome!!!
Oavsett... det vore extremt synd om inte Hans fick fortsätta med sin talk show. Vår egen lille Letterman... fräna frågor i färgradion direkt från Lakerdome!!!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw