bobba skrev:wow första gången det kommer många den här säsongen ??
Hmm, är du verkligen AIK:are? Då borde du ha varit på hemmapremiären, och sett att det var nästan 8 000 betalande på den matchen. Fast det kanske inte räknas som många enligt dig?
Hmm, är du verkligen AIK:are? Då borde du ha varit på hemmapremiären, och sett att det var nästan 8 000 betalande på den matchen. Fast det kanske inte räknas som många enligt dig?
ja men du vet han måste vara ''cool'' och hålla på AIk såklart. han är aikare alla matcher utom de i lakerdome. Snälla..
8 000 får ses som en bra publiksiffra en kall kväll mot Aik i en stad stor som växjö
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Escargot: Jag ska ta ett snack med Bobba,han ska inte vara svår att få över till ALLSVENSKT fobollslag i Växjö ,dessutom skulle han tillföra mycket i EF.s tifosektion.
hade vi inte släppt in 2 mål innan paus tror jag vi hade klarat av att få med oss minst 1 pinne hem.
men nu blev det ej så , bara till att komma igen.
Upp till Gefle på söndag då ja
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
ja men du vet han måste vara ''cool'' och hålla på AIk såklart. han är aikare alla matcher utom de i lakerdome. Snälla.. 8 000 får ses som en bra publiksiffra en kall kväll mot Aik i en stad stor som växjö
Varå cool ?? ere förbjudet att hålla på aik eller ?? för tuff klack kanske ?
ja men du vet han måste vara ''cool'' och hålla på AIk såklart. han är aikare alla matcher utom de i lakerdome. Snälla.. 8 000 får ses som en bra publiksiffra en kall kväll mot Aik i en stad stor som växjö
Varå cool ?? ere förbjudet att hålla på aik eller ?? för tuff klack kanske ?
Akta firman boys,baby boys med
Senast redigerad av 1 eddan, redigerad totalt 0 gånger.
Brallan ! Dem tar LL, East front plus en del andra så dme suger inte !! Sen som en del kanske vet så består black army av andra grupperingar så som sol invictus ultras nord b.la... btw öster suger !
den här diskussionen handlar INTE om annat än öster....
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Snackas om att Angolas forwardsartist kan vara påväg till Öster.
Efter kvällens match mot Mexico kommer öster ledningen bestämma sig om man ska värva Akwa.
Värvar man akwa tror jag man har goda möjligheter att klara sig kvar
Läs tidningarna så blir man oftast inte men ibland, klok.
Öster kommer inte betala Akwas lön på egen hand, det skulle de aldrig ha råd med. Den stenrike affärsmannen, som har en relation till Öster, kommer i så fall stå för stora delar av lönebiten. Han ser Öster som en perfekt klubb att lotsa spelare till från Angola, som ska kunna utvecklas här och sedan gå vidare till större klubbar i Europa.
Detta är nästan för bra för att vara sant. Troligen kommer han inte till Växjö, men hoppas kan man ju alltid.
Ja, man kan inte anna än att hålla med Escargot. Lyckas Öster knyta till sig Akwa är det en verklig sensation!
Jag såg Akwa i Angolas match mot Mexico. I mina ögon är Akwa en klasspelare. För att få en tydlig jämförelse skulle jag vilja jämföra med Sveriges anfallare. Jag tycker att Akwa håller lägre klass än både Zlatan och Henke (de är ju världsspelare), men han är klassen bättre än både Allbäck och Elmander i mina ögon. Tänk vilken uppsåndelse det hade varit om Allbäck skulle gå till Öster.....