Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Är det inte så att sidan är skriven så att nyheten automatiskt publiceras när klockan har räknat ner, dvs utan att någon måste lägga in den vid den tidpunkten?
knepig sits,då jag tror mig veta vem det är så kommer jag helt underblåsa hemsidans jobb om jag säger vem det är och SMP får reda på det och kan skriva det i tidningen om de nu inte redan vet..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Malul wrote:om det är den jag tror så har han spelat i Lakerströjan redan
Det är inte sant! Ni har verkligen lyckats värva en stackars kille från Schweizergardet! Jag såg inte kopplingen direkt när det var påvens insvärnings ceremoni på TV, men nu blir allt klarare. Så vad är namnet på denna schweizare?
Daniel wrote:och mitt tipps faller på Gustav Hjalmarsson
Hjalmarsson håller halvdan Division 1-klass, då kan de ju lika gärna använda sig av Yngve eller någon annan av de egna talangerna. Nä, bättre spelare än så måste det väl vara
Jag tippar på någon av följande:
Niklas Berndtsson - Frölunda J20
Sebastian Ellerstad - Hammarby J20
Niklas Olsson - HV71 J20
Nicklas Jadeland - Malmö J20
Marcus Olsson - Malmö J20
Andreas Nordfeldt - Västerås J20
haha nu vet jag vem det är det står ju på klubbens hemsida att ha är klar för lakers och det är ingen div ett spelare han kommer bli väldigt nyttig att ha. han spelade faktiskt 3 elitseriematcher denna säsong
inte för att försvara något men
Hjalmarsson gjorde 20 poäng i kanske div 1 sämsta lag
tycker det är en ganska bra bedrift
med tanke på att Sebastian Arvidsson gjorde 28 poäng i taif där han spelade med pilut och åkesson (tror jag det var)
sedan kasnske hjalmarssons +- inte är så värst bra men det beror nog mycket på det laget han spelat i
angående spelare på J20 nivå så är det väll digt många som inte lyckas ta steget från just J20 till senior spel
kollade upp på swehockey vilka som lirat 3 matcher denna säsongen men ingen av dem verkar ju vara på flytt hit,kanske är 3 matcher totalt eller under annan säsong klart...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
tomazzz wrote:haha nu vet jag vem det är det står ju på klubbens hemsida att ha är klar för lakers och det är ingen div ett spelare han kommer bli väldigt nyttig att ha. han spelade faktiskt 3 elitseriematcher denna säsong
Om det redan står på en annan hemsida så kan du kanske säga vilken det är?