Våran medlemmar har länge efterfrågat en fond där man kan skänka pengar för att hjälpa till att förstärka VLH med en riktigt bra spelare.
LL:s fond, The Dreamplayer, är en långsiktig fond som inte väntas ge någon spelare de närmsta säsongen och som främst riktar sig till dom som vill skänka en viss summa varje månad genom autogiro.
VLH:s fond, Supporterspelare, däremot ska leda till en spelare redan kommande säsong. Denna fond var/är en mer punktinsatts fond där man skänker en engånssumma.
Bägge fonderna syftar till att ge VLH en spelare som kan göra skillnaden, den ena är kortsiktig den andra är långsiktig.
Det finns inget som motsäger att man skänker till bägge fonderna.
Håkan Sevén
Ordf. LL
Edit; för att förtydliga lite: Vi har som mål att kunna bidra till en spelare till säsongen 07/08 eller 08/09. Säsongen 06/07 är allt för nära i tiden.
Last edited by dolitle on 16 March 2006, 17:53, edited 1 time in total.
Vill föra fram den här tråden igen. Medgivanden har strömmat in och snart börjar det dras pengar in till fonden varje månad. Nu vill jag uppmana er alla att gå med via autogiro. Ladda ner blankett på LL.com och skicka till adressen som finns på blanketten längst ner. 10 kr eller 1000 kr per månad spelar ingen roll, "alla bäckar små". Om nått år kan detta generera en toppspelare som vi supportrar har betalt.
FÖR VLH I FRAMTIDEN
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
Ni skulle inte lagt till Dreamplayer som ett val på vänstermenyn på hemsidan, för i nuläget så var förstasidan bland nyheterna ända stället jag kunde hitta info om det, och när det kommer fyllas på med nya nyheter så kommer ju den informationen att försvinna...
Blev faktiskt besviken när jag har sett den första dragningen på autogiro, var det inte fler som vill vara med på detta projekt ,ja.. då får vi vänta många... många... år innan vi kan skaffa en spelare ...men det är väl lättare att önska och klaga än att själv bidra till något.