Lakejer i Problem med dörrvakter.

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Tommy_tiger

Lakejer i Problem med dörrvakter.

Inlägg av Tommy_tiger »

Igår va det tydligen dax igen. Denna gång va det dock ingen spelare i Lakers utan en Lakej som blev utslängd från krogen.

Vad jag har hört så har Lakejerna fått ett ryckte bland bar och nattklubbs personal. Ryktet säger att det ofta är lite lustigt folk och att det ofta blir fylla......
erok
c/o LL´s Forum

Inlägg av erok »

Blir de fylla eller är det någon som fyller de :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Re: Lakejer i Problem med dörrvakter.

Inlägg av Baloo »

Tommy_tiger skrev:Igår va det tydligen dax igen. Denna gång va det dock ingen spelare i Lakers utan en Lakej som blev utslängd från krogen.

Vad jag har hört så har Lakejerna fått ett ryckte bland bar och nattklubbs personal. Ryktet säger att det ofta är lite lustigt folk och att det ofta blir fylla......

Nej jag säger bara usch och tvi. Vilka busar en gång såg jag en Trojasupporter spotta i en busskur och en annan gång en taifare kissa bakom stationen. USCH FY vart är supporterkulturen på väg. :eyecrazy: :eyecrazy: Väx upp för fan det händer väl vid varje krogkväll att någon blir utslängd tror inte att det är specifikt för just Lakejer.....
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
buck
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av buck »

det var nog bland de topp 10 dummaste inläggen senaste året...

Kanske vi ska starta en tråd om vilka österfans som inte får sina bilar godkända i besiktningen??? sickna slarvers...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Tommy_tiger

Inlägg av Tommy_tiger »

Österfans har ett helt annat renome i krogbranchen i Växjö. Personer inom Öster går ofta före köerna på krogarna i stan. Syftar do iof på framför allt spelare och personer inom ledningen.

Vad jag vet gäller detta dock inte Lakers.
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inlägg av Per Carlsson »

Haha, satan vilka roliga inlägg av Tommy_tiger!!! :clappy: :clappy:

Vill man slåss på krogen och leva jävel får man väl göra det vare sig man är Lakej eller inte. På krogen representerar man väl knappt någon förening. :clappy:
Användarvisningsbild
Johan A
Forumamatör

Inlägg av Johan A »

Vadå dags igen - och hur vet du att det var en lakej.?! Alla dina inlägg på den här sajten har bara handlat om en och samma sak. Hoppas att skadeglädjen hamnar i halsen på dej! Annars är det ingen direkt nyhet att dom alltför burdusa och hårdföra vakterna på Grace och några andra krogar av någon outgrundlig anledning hyser ett minst sagt ont öga till Lakers. Tror dock inte vi dricker mer än andra, även om det fanns en god anledning nu i helgen. Om du nu fattar vad jag menar Tommy_tiger, och som kanske själv är en av krogarnas hantlangare - eller hur.?! :bash:
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inlägg av Räven »

Inte som supporters i allafall. Som spelare och ledare har man dock ögonen på sig även där och bör tänka på det. Men själv tycker jag att det bara är att gasa på när man kommer ut för en gångs skull. Men visst det finns gränser och regler som ska följas för att det ska bli trevligt.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Loseddos
Forumterrorist

Inlägg av Loseddos »

Det man älskar mest i såna här inlägg är väl ändå stavningen?

Att man har ryckte...
Österfans renome...
Tommy_tigers tarmrörelser...

haha... sopa!
Goddamnit!!!
Tommy_tiger

Inlägg av Tommy_tiger »

Johan A skrev:Vadå dags igen - och hur vet du att det var en lakej.?! Alla dina inlägg på den här sajten har bara handlat om en och samma sak. Hoppas att skadeglädjen hamnar i halsen på dej! Annars är det ingen direkt nyhet att dom alltför burdusa och hårdföra vakterna på Grace och några andra krogar av någon outgrundlig anledning hyser ett minst sagt ont öga till Lakers. Tror dock inte vi dricker mer än andra, även om det fanns en god anledning nu i helgen. Om du nu fattar vad jag menar Tommy_tiger, och som kanske själv är en av krogarnas hantlangare - eller hur.?! :bash:

Vilka krogar och vilka vakter, Och varför tror du att vakter ogillar Lakejer.
Vill du inte svara här ta det gärna i PM...
Användarvisningsbild
Johan A
Forumamatör

Inlägg av Johan A »

Ja du Tommy_tiger, om du inte ens kommer ihåg vad du skrev i ditt första inlägg, kan man ju undra va du går på.?! Att du inte är nån Lakers-supporter är ju helt klart. Men för den skull finns väl ingen anledning att förtala varken spelare eller lakejer. Eller har du nåt lömskt motiv i backfickan.?! Lyd ett gott råd och lägg av med att snacka en massa skit så fort nån med anknytning till Lakers gör en krogsväng - även om det kan bli lite för mycket innanför västen nån gång emellanåt. :notOK:
Tommy_tiger

Inlägg av Tommy_tiger »

Jag anser ATT DET tyder på dålig sports anda att Lakers spelare super. Öster är ett föredömme alltid en fin kontakt med dörrvakte
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Håll dej till Östers forum då ock skriv ,finns en hel del om att skriva om spelare där också och krogbesök.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Loseddos
Forumterrorist

Inlägg av Loseddos »

Ja Pålle Lundin var alltid en hyvens prick när han hade festat till det... *asg* Det finns rötägg i alla läger... Håll du dig till ditt!!
Goddamnit!!!
Tobias
Site Admin

Inlägg av Tobias »

*host*Bröderna Ravelli*host*
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Inlägg av Baloo »

:eeeh: Just det vid ett av alla tillfällen då österspelare var i farten "mörkade" Österledningen och gick ut i tidningen med att det var en sk Rollebladesskada "föll" lite olyckligt. Vi som var "där" vet ju vad som hände :oops: Så du Tommy ta du din pryda lilla rosa dagbok och uppdatera den med lite verklighetsanknytna händelser. Namnbyte från Eastfront till "Amors hjältar" kankse.
VENI VIDI VICI

Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Jag har bara en tanke ,Undrar om inte Tommy med en annan signatur fick rött kort på East front:sforum i går .i så fall för andra gången.Dennes klankande och få med sig fobollsupportrarna mot Lakers har misslyckats katastrofalt ,heder till East Front.s moderatorer.

Baloo:han spelade inte i Öster när olyckan hände , han var inte ens i Växjö utan den hände i Göteborg enl. han själv :wink: , men både Du och jag vet att sanningen är en annan.
Tommy_tiger

Inlägg av Tommy_tiger »

alfax skrev:Jag har bara en tanke ,Undrar om inte Tommy med en annan signatur fick rött kort på East front:sforum i går .i så fall för andra gången.Dennes klankande och få med sig fobollsupportrarna mot Lakers har misslyckats katastrofalt ,heder till East Front.s moderatorer.

Baloo:han spelade inte i Öster när olyckan hände , han var inte ens i Växjö utan den hände i Göteborg enl. han själv :wink: , men både Du och jag vet att sanningen är en annan.

Jag vet vad som hände med Ravelli. Och inte rammlade han på sina Blades.
Varanen
c/o LL´s Forum

Inlägg av Varanen »

Vilket totalt ointressant ämne. En supporter till Curlinglandslaget fick inte igenom alla sina reseavdrag i deklarationen, en morfar till en spelare som en gång lirade i en växjöklubb röstade på 30-talet på det bruna partiet Sveriges Framtid och, jag höll nästan på att glömma, en supporter till VLH blev överförfriskad på krogen och fick lämna etablisemanget. Stoppa pressarna!

TT du verkar otroligt enkelspårig i din aversion mot VLH och Lakejerna. Det har du givetvis rätt att vara. Men bespara oss ditt trista kärring-skvaller. Om du skall vara kvar vill jag att du diskuterar idrott.
EF-Caldazar
Forumamatör

Inlägg av EF-Caldazar »

alfax skrev:Håll dej till Östers forum då ock skriv ,finns en hel del om att skriva om spelare där också och krogbesök.

Som både du och endel på EF:s forum konstaterat så är Tommy tiger förmodligen synonymt med den person som under två olika signaturer härjat på EF:s forum, smutskastat folk och försökt få Eastfrontare att få en negativ uppfattning om lakejerna (och uppenbarligen här tvärtom, fast med samma argument..).
Hoppas att inte folk låter sig påverkas av den här typen av uppviglare, utan har förmåga att förstå att detta är en enskild individ och inte någon som uttrycker åsikter som är representiva för EF.
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inlägg av Per_växjö »

EF-Caldazar skrev:Hoppas att inte folk låter sig påverkas av den här typen av uppviglare, utan har förmåga att förstå att detta är en enskild individ och inte någon som uttrycker åsikter som är representiva för EF.

Nej det är klart. Tyvärr finns det sådana människor i varenda supporterklubb. Går inte att komma ifrån. Det är bara att stå på sig och stänga av de som fortsätter med samma dåliga uppförande.
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
EF-Caldazar
Forumamatör

Inlägg av EF-Caldazar »

Per_växjö skrev:
EF-Caldazar skrev:Hoppas att inte folk låter sig påverkas av den här typen av uppviglare, utan har förmåga att förstå att detta är en enskild individ och inte någon som uttrycker åsikter som är representiva för EF.

Nej det är klart. Tyvärr finns det sådana människor i varenda supporterklubb. Går inte att komma ifrån. Det är bara att stå på sig och stänga av de som fortsätter med samma dåliga uppförande.

Nej, det är sant, men man blir orolig när man i vissa trådar läser hur folk verkar svara seriöst på tt:s inlägg om varför ef:are hatar lakers. ("kan bero på att.." "och österfans tycker så..")
Men som du säger, avstängning och ignorerande är det enda som hjälper, och det sista skall jag försöka tillämpa så gott det går, när man börjar känna som ovan kan jag dock inte låta bli att försöka ge min syn på saken.. :)
Användarvisningsbild
Softich
Forumamatör

Inlägg av Softich »

Tommy -> Vi är från Växjö stad, Vi är från Öjaby...
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Det viktiga är att EF:s styrelse tar avstånd från såna här skriverier,vilket de genom Caldazar här gör och jag vet att han har hela styrelsen bakom sej.
Sedan att det finns såna supportrar är beklagligt men tyvärr förekommande i alla läger..
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av Putte#24 »

Ännu en kulttråd är skapad :clappy:

:hbang:
EF-Caldazar
Forumamatör

Inlägg av EF-Caldazar »

Putte/LL skrev:Ännu en kulttråd är skapad :clappy:

:hbang:

Kan hålla med om att denne individ ofta lyckas skapa synnerligen udda trådar, men jag har något svårt att se humorn i försöken att skapa osämja. :? De som är lite äldre kan nog se igenom det, men kanske inte alla.
erok
c/o LL´s Forum

Inlägg av erok »

Detta skapar ingen osämja :lol: Snarare sympatier för en vilsen stackare som inte vet sin plats på jorden ännu :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
EF-Caldazar
Forumamatör

Inlägg av EF-Caldazar »

erok skrev:Detta skapar ingen osämja :lol: Snarare sympatier för en vilsen stackare som inte vet sin plats på jorden ännu :wink:

Hoppas att du har rätt! Svaren som endel gav kändes dock åtminstone som om de bitvis gällde hur östersupportrar är, och att östersupportrar i allmänhet skulle ha en "hatisk" iställning till lakers.

Som sagt, kände bara att det var bättre att "stämma i bäcken" för att undvika missförstånd, tror tyvärr inte alla lika lätt som du och jag kan skilja ut de vilsna fåren från resten.

Well, nog om detta, vi ses i arenastaden!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Jag lovar Dej Caldazar de vilsna fåren finns knappast ,har varit med på 95% av bortaresorna i år och har inte hört ett endaste ord om EF eller Öster under dessa, utan när vi åker eller umgås på annat sätt, då är det Lakers det gäller och inget annat.
Sedan att det finns de som vill skapa en osämja mellan oss är jag medveten om men den kommer inte från lakejerna mig veterligen i varje fall.
Att det finns ett sånt tragiskt fall som Tommy och sen fick han medhåll från Öjaby-kille det är tragiskt ,men i och med en Öjabykille höll med han så vet jag bakgrunden till detta.
Heder åt dem som stämde i bäcken i Lakejerna!!
Användarvisningsbild
Softich
Forumamatör

Inlägg av Softich »

buck skrev:det var nog bland de topp 10 dummaste inläggen senaste året...

Kanske vi ska starta en tråd om vilka österfans som inte får sina bilar godkända i besiktningen??? sickna slarvers...

Varför just Östersupportrar, du tog förgivet att han är ÖIFáre?
VI ÄR JU ÖJABY ULTRAZ!
buck
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av buck »

Wow...

Jag tog öster som ett exempel... jag insinuerade inte att han var nånting, ty jag bryr mej föga.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Inlägg av Baloo »

Softich skrev:
buck skrev:VI ÄR JU ÖJABY ULTRAZ!

:321:
VENI VIDI VICI

Användarvisningsbild
TheMiKe
Forumamatör

Inlägg av TheMiKe »

Men den här tråden har ju spårat ut fullständigt! Den stora frågan här måste ju vara VILKEN lakej det är som blev utslängd av Harrys gorillor!!!

Själv låg jag hemma på soffan och lekte med ostbågen den aktuella kvällen (som jag så ofta gör), men efter några vändor med HOCKEY-bussen så tror jag vi ska börja leta framme vid chaufförn! INTE! :D

HÄR, Tommy tiger har du nåt att göra tills hockeysäsongen börjar eller Värendsvallens gräs håller allsvensk standard, lär väl ske ungefär samtidigt.

/Järnisk
Användarvisningsbild
Softich
Forumamatör

Inlägg av Softich »

buck skrev:Wow...

Jag tog öster som ett exempel... jag insinuerade inte att han var nånting, ty jag bryr mej föga.

Tydligen bryr du dig om Östersupportrar, och är det inte ni som oftast säger att man inte ska jämföra dessa två klubbar/supportrar?
Men, men...
Vi är från Öjaby, vi hatar Tjureda...
Viktor666
Forumterrorist
Kontakt:

Inlägg av Viktor666 »

Och där var en ny forumlegend född! :lol:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Skriv svar