Man befarade det värsta då han var rätt snabb att visa
nävarna i första träningsmatchen mot Tingsryd.
Men nu är han en sån spelare som alla lag vill ha. Han
visade disciplin igår dån han lät en Rögle-spelare slå på
honom utan att slå tillbaka.
Dock, han skulle agerat polis då Aki Heino blev knätacklad
i Nyköpingsmatchen.
Kritiker är som eunucker i ett harem.
Dom vet hur det går till, dom ser det varje dag,
Men dom kan inte själva.
"honken" växer i mina ögon för varje match han gör. Visst tar han någon onödig utvisning då och då, även om Aki var den som tog priset igår (va i helv-te).
Honkanen är stor, tuff och som en nagel i ögat på motståndaren hela tiden. Underbart att se!
Jag gillar Honkanens spelstil starkt, förläng tack!. Lite för många utvisningar förvisso, men det kanske är priset man får betala, så länge vi har bra BP funkar det ju hyfsat ändå. Beträffande statistiken, får den utvisade spelaren -1 om man släpper in ett mål i BP, nån som vet?
Honkanen är en sån spelare som just Lakers behöver ,vi måste ha en som visar att här kliver vi inte unnan när det hettar till,när han sen som igår inser själv att nu åker jag bort och inte ger tillbaka ,ja då gör han precis som jag vill att han ska spela ,ta de utvisningar som behövs och visa att här skrämmer Du ingen då är han stor .Förläng kontraktet med honom direkt.
Honkanen är helt klart en av Lakers viktigaste spelare i årets trupp. Hoppas vi får behålla honom nästa år samt signa en kille som vågar stå framför motståndarnas mål, främst i powerplay.
Framstår allt mer som bäste back. Tycker att många av hans utvisningar INTE hör till hans spelstil. Mindre tid på botbänken och han kommer skina än starkare.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.” G. B. Shaw
Nej det finns ingen som Honkanen! Han är nog den stabilaste backen, men tycker alla gör en grymt jobb just nu, backarna menar jag då! Forwards har spelat bra hela säsongen i stort sett, bortsett ifrån ett fåtal matcher!!!
Honkanen håller hög allsvensk klass. Precis så hård och tuff som jag räknat med, men även en bättre spelare än jag trodde. Pelicans-fansen menade på att han inte kunde slå ett pass eller åka skridskor. Men nog håller han allsvensk klass på båda områdena enligt mig. Han är ett perfekt komplement till vlken offensiv back som helst. Klart att VLH skall förlänga, ju tidigare desto bättre.
Håller med att Honkanen är en stor plusviant i år. Om man följer honom i båset och innan nedsläpp är det härligt att se vad han peppar sina medspelare. Givetvis skall vi snarast försöka skriva t.ex samma som Heino (t.o.m. 07-08). Däremot skall han nog ligga lite lågt med uppspelen ty det är nog inte riktigt hans grej.