polisanmälan

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

Jag håller nog med dig Erok, avundsjuka handlar det någ till största delen om, brukar vara så!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ser man över de senaste 40 åren, så måste väl ÖIF vara klart störst i Småland.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

Ja det tror jag säkert att de är! Men Lakers kan bli störst i framtiden! :D
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Med rätta arbetsinsattser så inte bara kan utan SKA lakers bli störst :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

ja vi har iaf kommit en bra bit på vägen...tycker det är en bra organisation (med alla inblandade), bra spelarstab och framförallt mycket bra lakejer...sen kan vi bara slipa på allt så vi blir ännu bättre :D
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Och så får man ju hoppas på att andra supportrar inte kallar folk för saker och ting om de nu skulle byta lag :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

hehe ja det är sant! Jag är en stolt lakerssupporter, jag har bott här i åtta år nu, trodde inte jag skulle få höra sånt. Hoppas jag är den sista som får ta sån skit...nu ser vi framåt!
Tommy_tiger

Post by Tommy_tiger »

Publikmässigt kommer Lakers aldrig kunna mäta sig med öster. Inte heller sponsormässigt, Öster är ett bra mycket starkare varumärke än Lakers,,,,,,
Rebecca
Forumentusiast

Post by Rebecca »

Säg inte det, allt handlar om att kunna marknadsföra Lakers och kunna sälja sponsring, vem säger att vi inte skulle kunna mäta oss med öster i framtiden??
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Det är en klar fördel till fotbollen, det finns mycket fler spelare inom fotbollen och jag tror inte att man ska göra jämförelse med fotbollen heller, utan hockey är hockey och fotboll är fotboll.
Malul
c/o LL´s Forum

Post by Malul »

this town is big enough for the both of us som nästan sparks sjöng då det begav sig...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Jo, det tror jag också, men vad jag menar är att fotbollen ligger flera divisioner före hockeyn när det gäller att locka publik. Och så tror jag att det kommer att vara för all framtid. Men för den delen ska vi hoppas att vi kan höja snittet på publiken från dagens nivå.
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

Tommy_tiger wrote:Publikmässigt kommer Lakers aldrig kunna mäta sig med öster. Inte heller sponsormässigt, Öster är ett bra mycket starkare varumärke än Lakers,,,,,,
När det gäller sponsringen så såg jag en uppgift att Östers mål är 10,5miljoner till nästa säsong ,lakers ligger på 9,5 i år så där är det i stort sett lika ,skulle Lakers i en framtid ta sig upp i elit serien skulle de utan vidare dra in mer än Öster.Publiksiffran,så får man räkna med att Lakers spelar mycket oftare ,men tar man totalt över 1 år så har Lakers mer publik ,kommer inte ihåg var Östers snitt var i år men mellan 3 och 4:tusen någonstans.
Förresten var var ämnet på tråden???
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Zolen
Forumentusiast

Post by Zolen »

Nja vi håller inte riktigt oss till tråden iaf...så mycket kan man säga :D
EF-Caldazar
Forumamatör

Post by EF-Caldazar »

Tommy_tiger wrote:www.eastfront.se finns det flera trådar av folk som verkligen inte gillar Lakers.....Och lakejerna---

Vart ifrån kommer denna rivalitet mellan klubbarna
den verkar komma ifrån och representeras av en person (men två användarnamn) som verkar vara den enda som startade den typen av trådar och argumenterade för den typen av åsikter. Ett annat användarnamn än tommy tiger, men kanske samma ip-adress?

Som sagt, lakersfolk, när ni ser en ef:are framför er, se då alfax och inte någon annan ****...

Stan är, som någon skrev, stor nog för oss båda. Sen att många Ef:are håller på troja och tingsryd sedan innan lakers fanns på hockeykartan är inte mycket att göra åt, men knappast något som resulterar i hat heller..
Post Reply