Ikväll får vi också rikta en extra tanke åt nybban som förhoppningsvis kan stjäla nån poäng från löven. Kul att ha NIF kvar i allsvenskan plus att vi behöver gå om löven i tabellen. Västerås möter Nyköping och oavgjort är ett önskvärt resultat där.
Skellefteå lär vara duktigt revanschsugna efter förlusten mot löven och kan förhoppningsvis tvåla dit IKO. Annars är kvällen mest intressanta drabbning såklart den mellan AIK och Rögle. Vågar vi hoppas på oavgjort även där?
Visst önskar man att det ska bli rätt resultat i de andra matcherna ,men jag vet inte var det är ... jag är orolig för vår egen match ....,kanske beror det på att det är fredagen den 13:e.
Alfax, det är fredagen den 13:e även för Sundsvall. Om klacken sköter sitt idag så kommer spelarna att sköta sitt. Jag är inte övertygad för seger, men håller man ihop spelet och har bra fart under skridskorna från början så ska det gå vägen.
Jag tror på en vinst idag och jag har en känsla att det är i tredkje som den fastställs (låter konstigt). Jag menar att det kan se mer än osäkert ut i andra paus, men att vi kan göra en verklig stark tredje igen, med bra fart under rören.
Lika jobbigt som det är för en utespelare att spela tre matcher på raken. Så länge han inte själv känner sig sliten rent fysiskt så tror jag det är mer fördel än nackdel att spela ofta och få fortsatt förtroende som 1:a målvakt.
Du e ju fan sjuk. Dom har ju aldrig fått spela. Om bara Fagerwall tänker lite.. Dom skapade ju mest i matchen mot tingsryd även om det bara var träningsmatch. Och Yngwe är ju inte särskilt rädd för o sätta dit han är ju 13 sekunders mannen
Det är alltid ett elände med spelare i fjärdekedjan, inte lätt att komma ifatt utan speltid, ja så är det. Det går inte alltid att bara ha träningarna att bygga upp självförtroende och spelrutin. Yngve och Rosén har juniormatcherna, vet inte hur det är med Persson.