Våldsbenägna vakter på Grace - dags för bojkott.?!

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
Kontakt:

Inlägg av PutteA »

Tommy_tiger skrev:Då vet jag det...

Du menar alltså att man inte på ett forum som handlar om Lakers inte får skriva om stora saker som rör lakers spelare.....

Stora saker som rör Lakersspelare är: Kontrakt, skador, prestationer på isen etc. När inte ens tidningar går ut med namn, om inte personen ifråga godkänt detta, så hör det ju knappt hemma på ett forum. I detta fall så har inte ens tidningar skrivit om det över huvudtaget. Kanske får vi anledning att komma tillbaka i frågan, om det blir officiellt på nått sätt, innan dess tycker jag vi lägger ner den diskusionen.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
Användarvisningsbild
Johan A
Forumamatör

Inlägg av Johan A »

Tommy_tiger skrev:
ruppo skrev:Kan ju inte ha varit nåt allvarigt med tanke på att inte SMP skrivit nåt om det!

Vakterna omhändertog denna man pga pl -13.

störande av allmänordning. Han belades som sagt med handbojor....

Du verkar vara väl insatt i fallet Tommy_tiger. Alltför väl tycks det mej... Du vet att det var en Lakersspelare, hans namn, t.o.m enligt vilken paragraf i polislagen han omhändertogs, och att vakterna satte på honom handbojor. Av samtliga dina inlägg i frågan verkar det som om du nu äntligen klämt fram vad du ville säga oss från början... Men det är väl inte så beklämmande att du själv är en av dessa våldsamma vakter och nu både oförskämt och skadeglatt skryter om era bravader - eller vad är ditt syfte egentligen.?! För övrigt finns det inga som helst skäl att namnge någon, oskyldig eller inte och oavsett om det blir någon rättegång med dess ovissa utfall. Eller tar du för givet att busarna till vakter alltid har rätt.?! Så det är nog trots allt betydligt bättre om du håller dej till ditt nick Tommy och tiger..! :321:
Tommy_tiger

Inlägg av Tommy_tiger »

Då flera av er här på forumet har bett mig att inte gå ut med namn gör jag inte det,..

Dock undrar jag om det är lämpligt att Lakesr har spelare som ständigt hamnar i bråk på krogen. Är det inte Grace historien så är det oleo.
Charlamov
Forumterrorist

Inlägg av Charlamov »

Fick höra igår att vaktstyrkan på univeritetshaket Stallarna (tror jag det var... eller Sivans???) inte fick förnyat förtroende bl.a pga taskig attityd. Ett par av dessa vakter arbetar nu på Grace!?!?
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Tommy tiger :du har skrivit 8 inlägg på ett supporterforum och samtliga handlar om att Du vill namnge en spelare om en grej som inget har kommit fram om,det minsta man kan säja om Dej är, någon supporter är Du inte.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
Bizon
Forumdemon

Inlägg av Bizon »

Jag måste bara gå in och skriva i den här tråden nu. Det Tommy skriver är till viss del sant men han har missat en liten detalj, det är att han inte var där själv och såg detta utan att han har hört detta på ryktes vägen och det gör att han inte vet att det inte var en Lakers spelare som blev omhändertagen utan en annan människa som inte alls har med Växjö Lakers att göra och detta vet jag så nu kan det ju vara slut disskuterat.
Och hur jag vet det behöver jag inte gå in på här men ni får helt enkelt lita på mig.

Man ska helst se saker själv innan man uttalar sig om sådana här "påhopp" eller vad man nu ska kalla det.
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Jag litar på Dej Bizon..... är det inte SKAMLIGT att gå ut att skriva att det är en Lakerspelare när man bara hört ett rykte som inte är sant,då är det bättre att han andvänder sin sign. och TIGER.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Tommy_tiger

Inlägg av Tommy_tiger »

Bizon skrev:Jag måste bara gå in och skriva i den här tråden nu. Det Tommy skriver är till viss del sant men han har missat en liten detalj, det är att han inte var där själv och såg detta utan att han har hört detta på ryktes vägen och det gör att han inte vet att det inte var en Lakers spelare som blev omhändertagen utan en annan människa som inte alls har med Växjö Lakers att göra och detta vet jag så nu kan det ju vara slut disskuterat.
Och hur jag vet det behöver jag inte gå in på här men ni får helt enkelt lita på mig.

Man ska helst se saker själv innan man uttalar sig om sådana här "påhopp" eller vad man nu ska kalla det.

Är inte du själv dörrvakt Bizon????
Användarvisningsbild
Johan A
Forumamatör

Inlägg av Johan A »

Bra Bizon, där fick ryktesspridaren så han teg! Men man kan ju undra vad han var ute efter egentligen.?! :bash:
Varanen
c/o LL´s Forum

Inlägg av Varanen »

Jag tror inte vi kommer längre i den här diskussionen oavsett uteställe. Tråden låses härmed.
Låst