LaKaj wrote:Det perspektiv jag har är att det alltid varit riktigt bra intro i Lakerdome. Nu kommer vi inte i närheten av det och jag förväntar mig bättre än vad vi någonsin haft eftersom vi spelar i en högre serie än vad vi någonsin har gjort.
Kort sagt: Vi kan inte nöja oss med att man gör sitt bästa. Det måste presteras mer...
Jag vill självklart också ha intro av världsklass. Men man kan inte bara som du begära att andra skall fixa och dona och sen om det inte duger basunera ut att det var /är kass. Om du nu är så missnöjd kom med lite idéer som kan gör det hela till världsklass. Så kanske vi kan få det så som du vill ha det.
Hör med Dennis Greip... han är väl Matcharrangemangsansvarig... (coolt ord)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Ni sa inann att ni hade något emot Ultras, ni kan ju inet ha något emot något som ni inte vet vad det är. så min fråga var, vad vet ni om ultras & Casual kulturen ?
Vad förväntar du dig för svar på det då?
Vi är över 400 medlemar i lakejerna och majoriteten har stort sportintresse. Hur ska vi kunna mäta vem som "kan" mest om ultras och casual.
Jag förväntar mej ett svar ang. Ultras åtminstone av han som skrev att ni i LL hade ngt emot Ultras och dylikt, jag räknade in Casuals för det ingår enligt mej i dylikt.
Ni ska inte mäta eller ah ngn tävlig om vem som kan mest, vill bara att en av dom 400 ska svara, först till kvarn
Eftersom du vill att en specifik person skall svara på din fråga anser jag att du skall skicka ett PM till honom. Frågor/komentarer som enbart ställs till någon speciell skall göras via PM. En diskussion där alla kan/får delta skall föras på forumet.
Okej det här är riktigt jävla tragist!
Inte en keft som vet vad Ultras betyder?
Och så har man sett inlägg efter inlägg som bara trycker ner på Ultras osv.
Detta är inte stabilt LL, Inte stabilt!
allvarligt talat tror jag de allre flesta skiter fullständigt i vad ultras med bihang är/står för...
Vi i LL är primärt ute efter att stödja vårt lag och dessutom ha jävligt kul på kuppen...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.