Angell

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inlägg av alfax »

Patrik_AIA skrev:
Piggelin skrev:Å var fan kommer Växjö Lakers in i bilden. Skriv det här på Bofors eller ert eget forum istället. :evil:

Vad det har med Växjö att göra undrar jag också, men tråden har med ett undantag utgjorts av lakersfans som haft åsikter om röglefansens aversion mot Angell. Skyll inte på oss att den här tråden existerar i ert forum.

Är överens om detta med dej Patrik att tråden skapades av en från lakers ,ganska onödigt egentligen att kommentera av var andra skriver på sina forum då vi inte har med detta att göra.
Att jag skrivit en hel del i tråden har varit berooende på att Macke har gått in på våra matcher .Nu efteråt anser jag att man inte skulle gett sig in i denna tråd.
Som jag skrivit innan jag anser att Ni är en hel del som kommer med sakliga inlägg på vårt forum Du är en av dem.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inlägg av Fredrik R »

alfax skrev:
Patrik_AIA skrev:
Piggelin skrev:Å var fan kommer Växjö Lakers in i bilden. Skriv det här på Bofors eller ert eget forum istället. :evil:

Vad det har med Växjö att göra undrar jag också, men tråden har med ett undantag utgjorts av lakersfans som haft åsikter om röglefansens aversion mot Angell. Skyll inte på oss att den här tråden existerar i ert forum.

Är överens om detta med dej Patrik att tråden skapades av en från lakers ,ganska onödigt egentligen att kommentera av var andra skriver på sina forum då vi inte har med detta att göra.
Att jag skrivit en hel del i tråden har varit berooende på att Macke har gått in på våra matcher .Nu efteråt anser jag att man inte skulle gett sig in i denna tråd.
Som jag skrivit innan jag anser att Ni är en hel del som kommer med sakliga inlägg på vårt forum Du är en av dem.

Ursäkta men varför skapades denna tråd :roll:
Diskutera Lakers istället. :wink:
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
Kontakt:

Inlägg av Patrik_AIA »

Visst blir det ibland dumt när man för parallella diskussioner i andra forum än sitt eget. Kanske det beror på att våra två forum är så lika i uppbyggnaden att det är enkelt för fansen att "hoppa över staketet" till den andre.
En sak är vi nog överens om - motståndare som går in på ett forum bara för att häckla och skriva skit brukar inte tillföra så mycket och får inte anses som representativa för det laget.
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Jag ansåg att det fanns en del saker som Macke skrev som var värda att kommentera, men det känns trist att det hamnade på en alltför låg nivå och att "personangrepp" och skit började diskuteras istället, det var ju självklart inte meningen. Jag ville ta det på PM, men det ville inte han. Detta ska inte upprepas, förstår att vissa tycker det är onödigt, jag är berdedd att hålla med. Ibland älskar jag Lakers för mycket, försvarar dem som om de vore mina egna barn :D
Användarvisningsbild
Troy
Forumamatör

Inlägg av Troy »

Lyssna nu på mamma röglefans :lol:

macke du e för rolig... :lol:
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Troy skrev:Lyssna nu på mamma röglefans :lol:

macke du e för rolig... :lol:

Visst är han rolig, jag hade riktigt skoj vid datorn igår :D
Användarvisningsbild
Troy
Forumamatör

Inlägg av Troy »

Men det är väl trevligt att vi kommer överens Rebecka..du kanske skulle ta dig till capmus i kväll på lite äkta huliganism? stenkast från öster jue :lol: räckfrossa,hos mig vid sju, skulle det smaka? :lol:
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Troy skrev:Men det är väl trevligt att vi kommer överens Rebecka..du kanske skulle ta dig till capmus i kväll på lite äkta huliganism? stenkast från öster jue :lol: räckfrossa,hos mig vid sju, skulle det smaka? :lol:

Haha alltid soft med människor man kommer överens med, fast ganska roligt med dem man inte kommer överens med :wink: Räkfrossa, oj oj.. Campus jo jag vet, är där en hel del i vanliga fall. Men blir det räkfrossa så blir det pumptömning också känns det som... :D
Användarvisningsbild
Troy
Forumamatör

Inlägg av Troy »

Baren ska tömmas ikväll!

Säg inte att du är en lakej med högskolepoäng? :wink: går det ihop sig? :lol:
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Inlägg av Rebecca »

Troy skrev:Baren ska tömmas ikväll!

Säg inte att du är en lakej med högskolepoäng? :wink: går det ihop sig? :lol:

Ja den ska tömmas ikväll, men jag ska INTE hjälpa till :D Klart jag är ett lakersfan med högskolepoäng, ska läsa till polis i januari! Haha detta hör inte till tråden, men nu vet du :lol:
Användarvisningsbild
Troy
Forumamatör

Inlägg av Troy »

Hänvisar till vårt forum för vidare diskussion, hade vatt roligt med en representant från lakers ladies hos oss :wink:
Macke23

humor

Inlägg av Macke23 »

troy...hmm..troja...är d vattenpololaget d va? Det laget som ALDRIG går upp...har jag för mig,lycka till med Rebecca förresten..
Användarvisningsbild
Rebecca
Forumentusiast

Re: humor

Inlägg av Rebecca »

Macke23 skrev:troy...hmm..troja...är d vattenpololaget d va? Det laget som ALDRIG går upp...har jag för mig,lycka till med Rebecca förresten..

Haha ska du få mig att gapskratta ikväll igen??? du är ju för härlig Macke...
buck
c/o LL´s Forum
Kontakt:

Inlägg av buck »

Den här tråden är obotligt fånig och låses därmed.

OM ni inte har nåt vettigt att skriva, snälla, låt bli!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Låst