Matchtråd - VLH vs. VIK
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Matchtråd - VLH vs. VIK
Jahapp... 0-1 efter 10 minuter... 

Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
å spenat...
vad har hänt med det vinnande spelet???
Eller så är det så jävligt att det är för att jag inte tittar på dom ikväll...
Jag har missat samtliga förlustmatcher hemma i år!!!
ja... min swehockey är käs aswell!
vad har hänt med det vinnande spelet???
Eller så är det så jävligt att det är för att jag inte tittar på dom ikväll...
Jag har missat samtliga förlustmatcher hemma i år!!!

ja... min swehockey är käs aswell!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Hade en kompis inne på jobbet nu som kom från matchen lite tidigare...han sa att det hade varit större nöje att ta hundra lappen o torka sig i röven med den...den enda som kämpade o visade hjärta var Selander.
Last edited by #54 on 2 November 2005, 21:14, edited 1 time in total.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
Din kompis kan ingenting om hockey uppenbarligen... Selander är helt j-a talanglös!!!! Dalle likaså!!! Schas#54 wrote:Hade en kompis inne på jobbet nu som kom från matchen lite tidigare...han sa att det hade varit större nöje att ta hundra lappen o torka sig i röven med den...den enda som kämpade o visade hjärta var Selander.
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”
G. B. Shaw
G. B. Shaw
Jaha nu har man blivit en sån som jag tycker så illa om :stå iklacken å inte sjunga med ,stå bakom å gnälla ,ge upp å gå hem innan matchen är slut .Va jag hatar mig själv
Jag lovar jag är redan på bättre humör ,ska bli skönt med en hockeyfri helg :mera brännvin
Jag lovar jag är redan på bättre humör ,ska bli skönt med en hockeyfri helg :mera brännvin
[img]http://www.my-smileys.de/smileys2/bowlol.gif[/img] Bany Lagg
Men för fan Walle... om spelarna är kass kan väl vi oxå vara det. Det här måste ha varit sämre än träningsmatcherna, vilka jag lyckligtvis aldrig såg. Har ALDRIG sett Lakers så här dåligt... jo kanske nån match förra säsongen, men man förtränger lätt skräpenWalle wrote:Jaha nu har man blivit en sån som jag tycker så illa om :stå iklacken å inte sjunga med ,stå bakom å gnälla ,ge upp å gå hem innan matchen är slut .Va jag hatar mig själv
G. B. Shaw
G. B. Shaw
- Åryd Lakej
- Forumdemon
- Åryd Lakej
- Forumdemon
Det är ju tur att alla inte tycker likadant om olika spelare för om så vore så körde väl alla VolvoCharlamov wrote:Din kompis kan ingenting om hockey uppenbarligen... Selander är helt j-a talanglös!!!! Dalle likaså!!! Schas#54 wrote:Hade en kompis inne på jobbet nu som kom från matchen lite tidigare...han sa att det hade varit större nöje att ta hundra lappen o torka sig i röven med den...den enda som kämpade o visade hjärta var Selander.

Har du motsatt uppfattning i frågan? Har än så länge inte hört ngn på läktaren som INTE håller med. Är dom kvar nästa säsong så... så... så kanske jag börjar hålla på RögleÅryd Lakej wrote:Det är ju tur att alla inte tycker likadant om olika spelare för om så vore så körde väl alla VolvoCharlamov wrote:Din kompis kan ingenting om hockey uppenbarligen... Selander är helt j-a talanglös!!!! Dalle likaså!!! Schas#54 wrote:Hade en kompis inne på jobbet nu som kom från matchen lite tidigare...han sa att det hade varit större nöje att ta hundra lappen o torka sig i röven med den...den enda som kämpade o visade hjärta var Selander.

G. B. Shaw
G. B. Shaw
jag tycker att det är en oerhörd tur att det finns oliktänkande på detta forumet från vissa i alla fall för om det inte hade funnits det så hade det ju varit jättetråkigt att över huvudtaget debattera här för då hade vi ju alla uppfattats som en hoper nickedockor som bara ordbajsar en massa hockeyprofetia som man tror att alla andra vill läsa för att man inte skall stöta sig med någon och det är ju inte det som är meningen i alla fall inte min mening och sedan så är det ju bedrövligt att vissa inte kan skilja kvalitét från kvantitet för om man kör volvo så kör man kvalitét så det så ryggdunkningar och medhållning är det värsta jag vet med andra ord så är det inte min kopp kaffe och volvo ska man inte inte köra om man inte förtjänar det och med förtjäna menar jag att man ska ha en ryggrad och inte bara en sena som håller upp röfven för att göra alla till lags bra så slutet gott allting gott och gott får vi väl hoppas att slutet blir för växjö lakers för förutsättningarna finns ju där helt klart det gäller bara att de styrande i växjö lakers istället för att agera i pantomim i båset börjar att att coacha laget och får maskineriet att klaffa för nu börjar det dra ihop sig och tåget börjar lämna perrongen vilken den nästa anhalten blir återstår att se men en vinst mot bajarna på måndag är nog ett måste för att inte de nya röda plaststolarna i lakerdome skall gapa tomma i fortsättningen jag hoppas att laget nu tar sig samman och visar upp det spelet som man kan och hade för ett par matcher sedan för blir det förlust eller tappad poäng på måndag så är det under all kritik då snackar vi ~tre poäng på fyra hemmamatcher och då är arboga som bekant inräknat och det är inte godkänt så det är bara till att gnugga på för ett avsågat mittenlag som bara har hedern att spela för är ju ingen höjdare att följa det tycker inte jag i alla fall och det är jag med all säkerhet inte ensam om att tycka så rocka påÅryd Lakej wrote:Det är ju tur att alla inte tycker likadant om olika spelare för om så vore så körde väl alla Volvo
/T5!!

[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]