Min fru kom hem och berättade att en kollega (MIF:are)på hennes jobb på Malmö-kontoret ringt och sagt att han aldrig varit med om en klack som stöttas sitt lag även när matchen var förlorad som Lakejerna gjorde.
STRÄCK PÅ ER ALLA som var med igår!!!
Såna här kommentarer värmer ett Äkta Lakej-hjärta.
Nu Ni som inte står i klacken hemma utan kanske har sittplats ,se nu till att vi får upp stämningen i Lakerdom,NI kan höras det bevittnade vi igår.
Jag vet att många utav Er hjälper till men fler kan göra det.
Fick ett telesamtal precis.Fan ta er och eran jävla klack
Har inte varit intresserad av hockey på många härrans år men när jag ändå var i malmö så passade jag på och besöka hallen.Vilka möter växjö på onsdag och ska du dit????Har fått blodad tand igen.tack för att du visade mig infolappen om invation Malmö
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Verkar som att ni alltid tar det seriöst om någon i motståndarklacken skriver att ni har varit bra, inte bara nu utan mot de flesta lagen.
Trevligt, men ni är ju världens bästa klack enligt er. Fortsätt i samma stil så vinner ni AB rankingen nästa år.
Softich wrote:Verkar som att ni alltid tar det seriöst om någon i motståndarklacken skriver att ni har varit bra, inte bara nu utan mot de flesta lagen.
Trevligt, men ni är ju världens bästa klack enligt er. Fortsätt i samma stil så vinner ni AB rankingen nästa år.
Putte/LL wrote:Hur många av oss påstår att vi är bästa klacken???
Vi försöker bli bättre hela tiden det går alltid att bli bättre.
Sen är de inte upp till oss att säga om vi är bäst eller inte. Men visst brukar vi höras än en del lag på bortamatcherna också.
Bäst kanske vi inte är men vi är inte mil därifrån heller.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag tycker ni är bäst iaf. Önskar Mörrum kunde göra såna storsatsningar som den ni gjorde till Malmö.. Men med den ekonomin så lär det inte bli nåt sånt på ett tag....vi har ju inte ens Replika matchtröjor
Softich wrote:Verkar som att ni alltid tar det seriöst om någon i motståndarklacken skriver att ni har varit bra, inte bara nu utan mot de flesta lagen.
Du menar att det är fel att ta åt sig av kritik, positiv eller negativ?
Jag tycker definitivt att man ska stäcka på ryggen och vara stolt över att våra resor fungerar så bra som de gör och att vi har publik som vill följa Lakers.
Mig veteligen har föreningen Lakers Lakejer aldrig påstått att vi skulle vara bäst som klack, att det finns snorungar och mindre begåvade människor som klottrar både här och där på olika forum är beklagligt.
Vi är en ung förening som har mycket att lära, under tiden vi lär oss passar vi på att ha kul tillsammans!