Snacka nu med era busskamrater att de slutar sitta ner och istället kommer till ståplats även på hemmamatcherna.Tänk på att vi har ett taggat möte på onsdag mot Rögle.Hoppas vi kan hjälpas åt med att öka trycket även i Växjö ishall
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok wrote:Snacka nu med era busskamrater att de slutar sitta ner och istället kommer till ståplats även på hemmamatcherna.Tänk på att vi har ett taggat möte på onsdag mot Rögle.Hoppas vi kan hjälpas åt med att öka trycket även i Växjö ishall
Varför skulle sittplats komma över till stå??
Dom har fan inte betalat pengar för sittplats för att sedan ställa sig??
Nej..sitt kvar sittplats..men hjälp till
Det märks att det finns greker i klacken som influerat oss alla, allting i sista stund
För en vecka (ca) var vi bara 200 nånting, NU ÖVER 600, stark jobbat alla
men nästa gång do it the swedish way så att min slipper att sitta och bita på naglarna.
swedish way?????
supa skallen i bitar..hoppa som en groda runt en stång...och nästa dag inte komma ihåg någonting och fortfarande påsta att man hade skitkul!!
Cilla wrote:ja men hallå......ska stolarna på sittplats gapa tomma under hemma matcherna???
Jag menade givegtvis de som inte har köpt ett sittplatsabonumang.De som vill stötta Lakers ordentligt ska stå och de som inte vill skrika i klacken ska sitta.Men det är klart.Spelar ingen roll var i hallen man är.ALLA KAN (SKA) STÖTTA LAKERS MED HANDKLAPP OCH RÖSTSTYRKA.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Att du gör det är väl bra men håll med om att ibland kan Sittplats vara jäkligt tröga att få igång.Och även detta gäller de som står på ståplats.Hade en framför mig mot Oskarshamn som vägrade att öppna truten oavsett vad klacken sjöng.Vad jag menar är att vi måste jobba stenhårt för att folk ska våga släppa loss och stötta lakers istället för att vara gnällspikar oavsett resultatet