Storsatsningar (Malmö)
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
-
- c/o LL´s Forum
Vilken tid kan man köpa biljetterna i Lakerdome då?.Per Carlsson wrote:Det kommer finnas biljetter kvar under matchen mot NH ikväll, men va tidig med att inhandla den så du med säkerhet kommer med. Vi lär sälja slut på biljetterna idag eller inom de närmsta dagarna framöver.
Funderar nästan på att dra till Pressbyrån innan matchen för att vara 100%

"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Det tror jag också.serra wrote:ja du...dom 131 biljetter som är kvar kommer att försvinna ikväll
Synd för dom som inte kommer att hinna köpa bara.........
Synd att vi inte kunde få 100 platser till där borta.
Va händer me de som åker bil ner ?.
Kommer inte de kunna stå med oss ?
/A
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Förhoppningsvis men dom är nog inte garanterade så jag skulle inte riskera att missa stå med oss, så köp biljett och åk buss!!!Lakersfan_03 wrote:Det tror jag också.serra wrote:ja du...dom 131 biljetter som är kvar kommer att försvinna ikväll
Synd för dom som inte kommer att hinna köpa bara.........
Synd att vi inte kunde få 100 platser till där borta.
Va händer me de som åker bil ner ?.
Kommer inte de kunna stå med oss ?
/A
-
- c/o LL´s Forum
Lakersfans_03 skrev.Synd att vi inte kunde få 100 platser till.
Kanske hade gått att ordna om vi sålt slut på biljetterna för två veckor sen.Tänk på detta till nästa storsatsning.Köp biljett så fort ni kan.Kan ni sen inte med ja sälj den då på blocket

Kanske hade gått att ordna om vi sålt slut på biljetterna för två veckor sen.Tänk på detta till nästa storsatsning.Köp biljett så fort ni kan.Kan ni sen inte med ja sälj den då på blocket

Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
-
- c/o LL´s Forum
Jag hade köpt för längesen om jag bara kunde.erok wrote:Lakersfans_03 skrev.Synd att vi inte kunde få 100 platser till.
Fick reda på igårkväll att jag fick och kunde åka
Det första jag gjorde idag var att bege mig till pressbyrån innan skolan. Visst missade man en lektion men vafan gör det

de som inte köpt i tid får väl skylla sig själva.
/A
Jag måste ha drömt det....?
Jag har för mig att jag har läst att någon (tror det var Putte G.) skrev att vi kom till å vara spridda i Malmö, att vi inte kom till å stå på samma plats i ishallen. Kan någon vara så vänlig och förklara för mig att jag måste ha drömt det??
-
- c/o LL´s Forum
Re: Jag måste ha drömt det....?
Vad jag har hört så får vi 200 platser som är bortastå och ytterligare sittplatser Jämte som är 400 och tillsamans blir det 600.Lille meg wrote:Jag har för mig att jag har läst att någon (tror det var Putte G.) skrev att vi kom till å vara spridda i Malmö, att vi inte kom till å stå på samma plats i ishallen. Kan någon vara så vänlig och förklara för mig att jag måste ha drömt det??
Rätta mig någon om jag har fel ?
/A
Vi kommer att stå samlade på sektion K, J
OM någon tvunget ska sitta så får de göra det längst bort...
http://www.malmoredhawks.com/engines/page___118.aspx
OM någon tvunget ska sitta så får de göra det längst bort...
Last edited by Putte#24 on 13 October 2005, 11:41, edited 2 times in total.
-
- c/o LL´s Forum
vad jag inte förstår är varför vi inte kunde få hela kortsidan. Sektion K och L då.Putte/LL wrote:Vi kommer att stå samlade på sektion K, J och en del av I
OM någon tvunget ska sitta så får de göra det längst bort på I
Fast det är kanske malmöklacken som har sektion L ?. Eller har de någon annanstans i hallen ?
/A
Jag vet men de kallas ju sittplatser...Bizon wrote:Men putte vi har ju inte sålt några sittplatser utan alla som åker med oss kommer givetvis att stå det finns nästan inga undantag...

Malmöpubliken har resten av stå
Last edited by Putte#24 on 12 October 2005, 15:41, edited 1 time in total.
Verkar ju jädrigt konstigt om man placerar borta o hemmaklacken precis bredvid varandra...Lakersfan_03 wrote:vad jag inte förstår är varför vi inte kunde få hela kortsidan. Sektion K och L då.
Fast det är kanske malmöklacken som har sektion L ?. Eller har de någon annanstans i hallen ?
/A
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
-
- c/o LL´s Forum
Som alla vet så brukar sponsorer vara slipsbeklädda typer som endast öppnar munnen när dom ska svälja kaffetPutte/LL wrote:Nej alla åker med LL:s bussarerok wrote:Någon som har hört om Lakers kommer skicka iväg några sponsorbussar??

Därför måste vi lakejer se till att sponsorerna inte sitter(vilket dom troligtvis kommer att göra) utan står blandade mellan oss så att dom får ta del av den sköna stämmningen vi kommer att skapa. Dom kommer troligtvis då att ryckas med och kommer nog att öppna munnen vid fler tillfällen än bara för sin bulle och sitt kaffe

Så på söndag gäller det för alla oss lakejer att kämpa och stå upp för vårt älskade vlh till sista man. ingen skall ha sin röst kvar ingen ska orka fira segern på vägen hem, eftersom alla kommer att vara för utmattade efter alllt sjungande och(grek/turkisk) hoppande.
Olè olè Olè olé kom med och hoppa om ni älskar vlh
Olè olè olè olè

FORZA LAKERS
I always tell the truth, even when i lie
-
- c/o LL´s Forum
- shjon_fan88
- Forumamatör
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
nån som vet vart vi har platser i malmö, ser ut som det bara finns stå plats på enna sidan?
http://images.google.se/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN
http://images.google.se/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN
-
- c/o LL´s Forum
H*LV*TE vad man längtar tills matchen nu
efter 6 månaders väntan återstår endast 3 dagar kvar.
Komigen nu allihopa vakna upp snart är det dax.
Hoppas alla kommer rejält taggade på Söndag , Vi ska SJUNGA VLH till poäng .
/A
efter 6 månaders väntan återstår endast 3 dagar kvar.
Komigen nu allihopa vakna upp snart är det dax.
Hoppas alla kommer rejält taggade på Söndag , Vi ska SJUNGA VLH till poäng .
/A