Lakers-Nyköping
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers-Nyköping
är det bara jag som vill ha lite revansch på de där?=)
jag tror och hoppas på att vi kan ta de tre pinnarna,laget är inne i ett häftigt stim och det behöver ju inte ta slut ännu
jag tror och hoppas på att vi kan ta de tre pinnarna,laget är inne i ett häftigt stim och det behöver ju inte ta slut ännu
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!
Växjö Lakersissä!!
-
- c/o LL´s Forum
- Lakejer115
- Forumproffs
- Lakejer115
- Forumproffs
Självklart kommer det synas på publikstyrkan att det är fotboll, sista kvalmatchen. Man som vanligt kommer jag vara en trogen webanvändare här på jobbet på onsdag o då blir det både hockey o fotboll på samma gång.....sport you cant live with it, and you cant live without it.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Var ska man gå nu då?
#54 wrote:Självklart kommer det synas på publikstyrkan att det är fotboll, sista kvalmatchen. Man som vanligt kommer jag vara en trogen webanvändare här på jobbet på onsdag o då blir det både hockey o fotboll på samma gång.....sport you cant live with it, and you cant live without it.
mah vad é det här nu dåååå ska du inte gå på matchen
Jättesvår match, precis som alla andra i den här serien. Minsta lilla något lag skulle slå sig för bröstet och tror att det på nåt vis skulle vara mindre svårt nån gång så kommer man komma ner på jorden fortare än fort. Nu tror jag iofs inte taskig inställning kommer vara något stort problem för det här laget
-
- c/o LL´s Forum
- Dragkampslakej
- Forumdemon
Dragkampslakej wrote:Föreslår att Alfax och c/o tar och spelar in vm kvalet på video och tittar på det efter hockeyn. Själv ska man stå på jobbet och svära över att de inte talar om ställningen i hockeyn.
Jag tänker inte spela in något VM-kval, jag ska njuta av hockeyn i Lakerdome ,sen om Sverige vinner över Island det kan man se i sporten kl 22.03.
Vad jag varnade för att det kan ta bort några marignalåskådare och det tror jag också att det gör.
Vad jag är mest rädd för är att jag ska spela en stadsmatch i Bowling i Karlskrona och inte hinner hem till första tekningen.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Som sagt stanna hemma och titta på fotboll istället. Ni har 3 säkra poäng på onsdag i alla fall. Vi är inte bättre än tabellplaceringen visar just nu.
Hoppas trenden har vänt tills ni kommer på besök i nyköping den 30/11.
Ha det bra hockeyvänner
Som sagt stanna hemma och titta på fotboll istället. Ni har 3 säkra poäng på onsdag i alla fall. Vi är inte bättre än tabellplaceringen visar just nu.
Ha det bra hockeyvänner
Lexcom wrote:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Försöka invagga oss i falsk säkerhet
Den lätta går vi inte på. Övertygad om att det blir en svår nöt att knäcka NH precis som väntat.
Lexcom wrote:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Ha det bra hockeyvänner
nä, tyvärr(för er skull-inte vår) så har väl era spelarföluster inför året påverkat var ni ligger i tabellen...
Niles wrote:Lexcom wrote:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Försöka invagga oss i falsk säkerhet
Den lätta går vi inte på. Övertygad om att det blir en svår nöt att knäcka NH precis som väntat.
Titta på onsdag så får du se att jag har rätt! Finns det något positivt i nyköpings spel kan du berätta det för mig sedan så kanske jag får något att glädja mig åt. Åkerlund i målet har ju iofs varit grym men inte ens en målvakt i toppform kan klara jobbet utan hjälp från backarna.
kaabe wrote:Lexcom wrote:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Ha det bra hockeyvänner
nä, tyvärr(för er skull-inte vår) så har väl era spelarföluster inför året påverkat var ni ligger i tabellen...
Det är en del av sanningen, men inte hela. Det finns kapactiet i laget. Men glöden måste komma tillbaka. Vi behöver få lite tur med oss och få en enkel seger så kanske spelet börjar släppa lite. Spelarna måste få tillbaka självförtroendet.
Vi spelade ju tyligen jättebra mot MIF i första matchen men sedan fick de några enkla mål i situationer när vi var på vag att ta över. Sedan orkade vi inte stå emot och vi förlorade med 3-0. I andra matchen mot Rögle spelade vi jättebra i 10 minuter av första. Vi ledde då oxå rättvist med 2-0 sedan hände något och vi tappade matchen och spelade katastrofalt resten av matchen och förlorade med 5-3. Tredje matchen mot Bofors var det sämsta jag någonsin har sett NH spela. Hade inte Bofors oxå varit så katastrofalt dåliga vet jag inte hur det hade slutat. Men tack vare vår målvakt kunde vi plocka en poäng. Och nu igår mot Oskarshamn hade vi inget att säga till om och förlorade då oxå med 4-0.... Det ser inte bra ut för oss
- Dragkampslakej
- Forumdemon
alfax wrote:Dragkampslakej wrote:Föreslår att Alfax och c/o tar och spelar in vm kvalet på video och tittar på det efter hockeyn. Själv ska man stå på jobbet och svära över att de inte talar om ställningen i hockeyn.
Jag tänker inte spela in något VM-kval, jag ska njuta av hockeyn i Lakerdome ,sen om Sverige vinner över Island det kan man se i sporten kl 22.03.
Vad jag varnade för att det kan ta bort några marignalåskådare och det tror jag också att det gör.
Vad jag är mest rädd för är att jag ska spela en stadsmatch i Bowling i Karlskrona och inte hinner hem till första tekningen.
Tja det var mest ett förslag om man vill se både hockey och fotboll, men jag tror att eftersom Sverige redan är klara för VM så går nog marginalåskådaren hellre på hockey och spelar in fotbollen de med. Det kan vi ju hoppas på i alla fall eller? Lycka till med bowlingen, ju fortare ni vinner desto mer hockey låter det som.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
erok wrote:Åja men mot Växjö taggar nog era spelare till och då vinner ni säkert.Själv kommer jag aldrig att ta ut en seger iår utan kommer alltid att tippa 2-2 sen kvittar det vilket lag vi än kommer att möta.
Tror snarare att det e tvärtom... Era spelare borde vara taggade till tusen efter att vi plockade ut er i playoff i våras.