Nybro - Växjö Lakers

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Lakers till eliten
Forumamatör

Nybro - Växjö Lakers

Post by Lakers till eliten »

Kommer bli en mycket viktig "derby-match" för att visa vilka som regerar. Så se till alla växjö-bor och pallra er till Nybban, så ska vi sjunga så att taket i hallen lyfter.
viktoriko
Forumamatör

Post by viktoriko »

Efter att ha stört sig på några lakersfans på IK:s-forum både hoppas o tror jag att Nybro krossar er!!! :evil:
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
C70T5
c/o LL´s Forum

Post by C70T5 »

Ja uschhh, uuuussschhhhh, uuusschhhhhh, fyfyfyfyfyfyfyyyy - alla Lakersfansen med de pissgula tröjorna på sig är så dumma, fula och kaxiga...

...men 'Oskarshamns inlägg' på deras egna forum gällande Växjö Lakers höjer ju verkligen standarden på debatten...
Lite förvånad blir man allt när Fagervall pratar om att "pissa in reviret", se där...nu fick man en förklaring till en av färgerna i Lakers matchställ
Ok vi får se på onsdag gå och lägg dej och sug på mammas bröst ett tag till nu....
Tyvärr men man väljer inte popcorn om man kan få lövbiff, man hamnar i växjö för att man köps för svarta pengar
Mycket roligare att spela i pajasdräkter? Nej det är fortfarande så att Lakers får öppna plånboken ordentligt för att plocka dit spelare. Det börjar märkas på ekonomin också....
Riktig hall! Tillåt mig asgarva! Allsvenskans fulaste hall kanske!
Varför lägga energi på ett fegspelande tattarlag som Växjö? Misshandlar man motståndare i en träningsmatch så är man inget annat än ett tattarlag.
Så DU 'viktoriko' - dra igen brödrosten!!

/T5!!
[b][size=134]TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER[/size][/b]
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Kan du inte citra ut lite av vad Lakersfansen har sakt med.Känns lite enkelspårigt annars :wink:Eller rättare sagt ni som håller låg nivå i era skriverier kan väl förska höja er ett par snäpp så slipper vi sådanahäringa diskutioner
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

Först krossar vi förbannade IK sen ska Nybban krossas det kan bli en trevlig start på säsongen i sådana fall.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Razzel
Forumentusiast

Post by Razzel »

Jag har FULL förståelse för victoriko :!: Tyvärr
When you pull on that jersey, the name on the front is a hell of alot more important than the one on the back.
Dragkampslakej
Forumdemon

Post by Dragkampslakej »

viktoriko wrote:Efter att ha stört sig på några lakersfans på IK:s-forum både hoppas o tror jag att Nybro krossar er!!! :evil:
En viss Perrolf kan jag tänka mig! Vet inte om denne är medlem i lakejerna och i så falll bör denne nog fundera på om det inte vore dags att lämmna suporterföreningen! Denne skriver bara dynga hela tiden, oerhört pinsamt att läsa!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Sluta skriva dynga på andra lags forum och sluta fokusera på matcher som ligger längre bort än nästa. Vi måste ta en match i taget. Snacket om Nybro-matchen får tas EFTER att vi gjort sista bytet mot IKO.
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Tyvärr så är det ofta så att många supportrar som kamperar på andras forum (inte bara lakerssupportrar) ofta har en tendens att sjunka väldigt lågt. Det är väll baksidan med att man är så anonym på nätet och framför allt på andras forum. Förhoppningsvis så förstår IKO-fansen att det inte är alla utan endast ett fåtal som sprider sin dynga och säkerligen är de inte ens riktiga fans eftersom de lägger mer energi på att smutskasta andra lag än att hylla sitt eget.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
GS
Forumdemon

Post by GS »

Tycker också att det är oerhört pinsamt att läsa dessa inlägg som vissa s.k. lakerssupporters håller på med på andras forum.
Vi gnäller här om någon kommer hit till vårt forum och är stöddig men inte undra på som vissa håller på att fjanta sig på andras forum.

Bara att hoppas att dom till slut fattar vilken skada dom gör för oss och för laget som vi älskar.
viktoriko
Forumamatör

Post by viktoriko »

Det intrycket jag har fått från detta forum så verkar ni väldigt lugna o inte alls så segersäkra o stöddiga som de som härjar på IK:s forum är..

Kan tillägga att jag var rätt förbannad när ja skrev det efter att jag just läst deras inlägg. 8)
IK Oskarshamn kommer alltid vara underskattade hur bra det än går..
Räven
c/o LL´s Forum

Post by Räven »

Ja, självklart är det trist om det inte skrivs på ett riktigt sätt, dravvel hör inte hemma någonstans, oavsett vem som skriver det.
Post Reply