Biljetterna

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
Bortsprungen Lakej
Forumentusiast

Biljetterna

Post by Bortsprungen Lakej »

Mycket märkligt att man bara kan köpa sittplatsbiljetter på matchdagen. Hur vet man hur många platser som finns till förfogande när säsongsbiljetter/sponsorer fått sina platser? Inte för att jag kommer hänga där, men det känns ju jävligt märkligt att inte i lugn och ro kunna bestämma var man ska sitta i hallen- om man nu kan välja det överhuvudtaget.

Lösningen med ståplatsbiljetter däremot är klockren!
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Post by Lakersfan_03 »

jag håller med dig.
Man borde kunna boka långt innan matchdagen det hade gjort allt mycket enklare.
nu blir '' sveriges bästa sittplats'' stressade att köpa dessa biljetter.
men ståplatsbiljetterna som du säger Klockren
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

Förboka biljetter
Det finns möjlighet att boka biljetter via kansliet. Det går bra att reservera både ståplatser och sittplatser genom att ta kontakt med kansliet.
buck
c/o LL´s Forum

Post by buck »

Torde ha sin förklaring i att detta är ett Off-line system.. dvs, ingen av de andra ÅF hade sett om Runes livs sålt sittplats 2B exempelvis...
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Bortsprungen Lakej
Forumentusiast

Post by Bortsprungen Lakej »

ahhh- tack putte- det är farligt med formuleringar ibland. Misstolkade nyheten, vars författare var lite väl våghalsig i sin meningsbyggnad. :wink:

När det gäller sittplatsbiljetter så finns dessa endast att köpa matchdagen i biljettkassan i Ishallen.

Jag tolkade ovanstående mening som att sittplatsbiljetter (de resterande) enbart går att köpa på matchdagen och ej förboka. Koko i bollen 8)
ruppo
Forumdemon

Post by ruppo »

Vet nån varför man bytte biljettsystem, berodde det på för höga kostnader eller vad? För att använda ett offline-system till sittplatsbiljetterna verkar ju väldigt konstigt?
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

ruppo wrote:Vet nån varför man bytte biljettsystem, berodde det på för höga kostnader eller vad? För att använda ett offline-system till sittplatsbiljetterna verkar ju väldigt konstigt?

För höga kostnader.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Post Reply