Lakej??
Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakej??
Här är en som inte har fått en tillräcklig dos IQ....
Det är bara att kolla i någon av trådarna.. Han har skrivit i de flesta .. Kallas sig för Lakersfan_03 ... Han är väl inte "känd" av er..
http://www.laxarnaforum.tk/
Det är bara att kolla i någon av trådarna.. Han har skrivit i de flesta .. Kallas sig för Lakersfan_03 ... Han är väl inte "känd" av er..
http://www.laxarnaforum.tk/
[b]Mörrum Hockey, den enda RIKTIGA hockeyföreningen i Blekinge[/b]
Finns ju en som kallar sig detsamma här på forumet men hans inlägg är ju på betydligt högre nivå här än där...bara o hoppas att det inte är samma person men skulle så vara fallet så kan man ju bara säga en sak: VÄX UPP! För håller du på så fyller din funktion här på forumet (inkl andras) samt som stöd för Lakers lika mycket mening som fästingarna i växtriket! Med andra ord ingen alls!
Och Lakersfan_03 här på forumet, om du vet med dej att det inte är du så ta inte åt dej av mitt inlägg, endast riktat till den som isf använder samma nick som dej på Laxarnas forum. För här tycker jag dina inlägg håller vettig nivå.
Och Lakersfan_03 här på forumet, om du vet med dej att det inte är du så ta inte åt dej av mitt inlägg, endast riktat till den som isf använder samma nick som dej på Laxarnas forum. För här tycker jag dina inlägg håller vettig nivå.
[b][url]http://www.vaxjolakers.se[/url][/b]
Han blev väl inte ammad när han var liten och har en uppbyggd ilska.. Jaja, det troliga är väl att han blir bannad på vårt forum... Misstänkte att ni inte kände igen vem det är.. Man är inte van vid att lakers supportrar beter sig på det viset..
[b]Mörrum Hockey, den enda RIKTIGA hockeyföreningen i Blekinge[/b]
Inget att bry sig om denna personen...han har väl inte alla höns hemma helt enkelt, har också mycket svårt att tro att det är samma person som skriver här under den signaturen.
Har raderat hans inlägg på nämnda forum och kommer att fortsätta med det om det upprepas.
Har raderat hans inlägg på nämnda forum och kommer att fortsätta med det om det upprepas.
Alltid Goisare......Jutet kaa :headbang:
-
- c/o LL´s Forum
Såg detta meddelande nyss och jag kan direkt med klar text säga att jag inte varit inne på deras forum och skrivit.
Måste vatt någon som velat jävlas me mig.
Inte är det jag. Så att vi har det klart för oss!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Tack för Du skrev detta ,trodde inte heller det var Du ,men misstankar kan alltid uppstå.Lakersfan_03 wrote:Såg detta meddelande nyss och jag kan direkt med klar text säga att jag inte varit inne på deras forum och skrivit.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
-
- c/o LL´s Forum
-
- c/o LL´s Forum
Okej jag tycker det är riktigt dåligt av den personen , och hade det vatt jag så hade jag sagt det. Jag har personligen inget emot Mörrum så jag skulle aldrig få för mig och skriva något sånt.
kan de inte bara stänga av han från forumet.
kan de inte bara stänga av han från forumet.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
-
- c/o LL´s Forum
Okej det är bra.goisetkaa wrote:Som moderator har jag inte den befogenheten men jag har meddelat administratören på forumet (inget svar ännu) så med största sannolikhet så blir det så att användaren blir avstängd.Lakersfan_03 wrote:kan de inte bara stänga av han från forumet.
För ni får ju tänka lite om jag hade velat skriva en massa trams hade jag väl inte använt samma namn som på detta forumet ?.
Tror inte det är ens någon person som har något med Växjö Lakers eller Lakers Lakejer att göra faktiskt , bara till att stänga av sådana idioter