Fejka ljud filer?

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
SkellefteAIK
Forumamatör

Fejka ljud filer?

Post by SkellefteAIK »

vad har ni för mickar när ni spelar in ljud om ni lyssnar på ljudfilerna å sen på videorna så är det ganska stor skillnad! på ljudfilerna så låter det som det är nå himla atletico madrid klack`? å på videofilmerna IKO klack!?
Lobo
Forumterrorist

Post by Lobo »

Vet inte om det var hallen eller om det är videokameran som gör att ljudet känns mindre.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]
Tobias
Site Admin

Post by Tobias »

Filmerna är inspelade med en helt vanlig videokamera av modellen sharp. Jag har sedan lagt in dem, vissa analogt och vissa digitalt. Därefter har jag redigerat dem lite och sparat dem som .wmv
No tricks involved.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me."
D. Hasselhoff
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Post by Per Carlsson »

Skillnaden är väl att en del ljudfiler är från Halmstad och Nybro då klacken står kvar efter matchen och sjunger in laget på isen igen. Då är övriga hallen tom och det ekar rejält mkt mer då. Där har du nog svaret.
firwo

Post by firwo »

Det kan vara så att mikrofonen är närmare klacken i ljudfilerna. I filmerna så är kameran på andra sidan hallen
Putte#24
c/o LL´s Forum

Post by Putte#24 »

firwo wrote:Det kan vara så att mikrofonen är närmare klacken i ljudfilerna. I filmerna så är kameran på andra sidan hallen
Tror det är tvärtom faktiskt?
Varanen
c/o LL´s Forum

Post by Varanen »

Lika bra vi erkänner att vi fejkat alltihopa. Allt är inspelat i en studio i Miami. Egentligen är vi ingen klack heller, utan franskkandensiska fågelskådare med pantomimteater som specialitet. Ok nu är det sagt! Jag kunde inte hålla mig längre... :lol:
Daniel
Forumterrorist

Post by Daniel »

Fan varanen du kan ju inte komma ut med vår största hemlighet
at vi är franskkandensiska fågelskådare :cry:
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer

Post by PutteA »

Varanen wrote:Lika bra vi erkänner att vi fejkat alltihopa. Allt är inspelat i en studio i Miami. Egentligen är vi ingen klack heller, utan franskkandensiska fågelskådare med pantomimteater som specialitet. Ok nu är det sagt! Jag kunde inte hålla mig längre... :lol:
:eeeh: Hur ska man förklara de här hemma???? 8O hon som alltid tro man är på hockey :ajaj: ..... :lol:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
:idea:
alfax
c/o LL´s Forum

Post by alfax »

PutteA wrote:
Varanen wrote:Lika bra vi erkänner att vi fejkat alltihopa. Allt är inspelat i en studio i Miami. Egentligen är vi ingen klack heller, utan franskkandensiska fågelskådare med pantomimteater som specialitet. Ok nu är det sagt! Jag kunde inte hålla mig längre... :lol:
:eeeh: Hur ska man förklara de här hemma???? 8O hon som alltid tro man är på hockey :ajaj: ..... :lol:
Varanen nu har du förstört allt man byggt upp under 8 år därhemma.
:cry: :cry: :cry:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Damen min skiter nog i vilket.Inte ett piss intresserad av fåglar och än mindre av Lakers :? Men det känns skönt att sanningen uppdagades.Nu slipper man smuggla med kikaren när man ska iväg :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Viktor666
Forumterrorist

Post by Viktor666 »

Jo, men det går ju att kombinera.
Man kan ju titta på Malmö, Oskarshamn och även ett visst lag från Tingsryd utan att frångå det ornitologiska... :roll:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

AIAs kraxande kan få vilken tamfågel som helst på flykt :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Post Reply