Rögle tar betalt

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderators: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Post Reply
erok
c/o LL´s Forum

Rögle tar betalt

Post by erok »

för att kunna tippa slutresultat på seriematcherna.Detta skulle vi också kunna göra kanske.priside 50 kr för hela sersongen och pengarna skänks till Lakerspucken.Vinnaren kunde få fribiljetter till sersongen 2006/2007

för att göra det enkelt så betalar man in 50 kr via pg.Skriva namn adress men även vad man kallar sig på forumet. De som inte vill betalar in kan ju häller inte vinna priser men för den sakens skull så kan de ändå tippa resultatet.

Detta kanske skulle kunna locka än fler att besöka LLs hemsida om man gör reklam för tippligan
Last edited by erok on 27 August 2005, 20:33, edited 1 time in total.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
shjon_fan88
Forumamatör

Post by shjon_fan88 »

låter som en bra ide tycker jag...
Vad finns det för kultur mer än Hockey i växjö?????????
Svar ingen alls.........

[img]http://espn.go.com/i/nhl/profiles/players/0726.jpg[/img]
Finns det någon större?
Belix
Forumamatör

Inte Rögle

Post by Belix »

En liten rättelse bara!
Det är inte Rögle som tar betalt för att man kan vara med i tipparligan. Det är AIA och Plucera. Aia som har hand om själva administrationen av tipparligan och Plucera som har gjort skriptet och står för webplatsen.
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Ursäkta mig Belix. :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
Belix
Forumamatör

Post by Belix »

Det är lugnt erok jag ville bara att ni inte såg på Rögle som snikna när det var andra som roffade åt sig femtiöringarna
erok
c/o LL´s Forum

Post by erok »

Som alla kan se så finns det uppenbart femtioöringar att tjäna på detta förslag :wink:
kaabe
Forumproffs

Post by kaabe »

haha :lol: :lol: :lol:
Post Reply