Ni betalar enligt Mats Thomasson i dagens HP lönen till Koivula och vi i vår tur en viss summa till er, som hyra. Man kan ju spekulera i hur stor andel vi betalar, jag tror faktiskt inte ens det är hälften om jag ska vara ärlig.
Men. Ville får spela, vi får en förstemålvakt och ni slipper betala hela lönen. Win-win-win-situation.
Puck På Pung skrev: Man kan ju spekulera i hur stor andel vi betalar, jag tror faktiskt inte ens det är hälften om jag ska vara ärlig.
Hammers betalar betydligt mer än så.
Finns andra klubbar som åxå var intresserade av Ville.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Puck På Pung skrev:Ni betalar enligt Mats Thomasson i dagens HP lönen till Koivula och vi i vår tur en viss summa till er, som hyra. Man kan ju spekulera i hur stor andel vi betalar, jag tror faktiskt inte ens det är hälften om jag ska vara ärlig.
Men. Ville får spela, vi får en förstemålvakt och ni slipper betala hela lönen. Win-win-win-situation.
Om Lakers ska vinna på detta så hade det bästa väl varit att Halmstad tog över Villes kontrakt med tanke på att han inte har kontrakt med Lakers över nästa säsong. Vad tjänar Lakers på att han spelar i Halmstad o de betalar? Det är väl bättre för Lakers att Halmstad tar över hela kontraktet?
Ville är väll antagligen inte "värd" det som han får i lön i dagsläget och då får Lakers rea ut honom. Eftersom de inte får kalla tillbaka honom tror jag inte att det är allt för lite pengar de får för honom.
- In hoc signo vinces -
[img]http://smileys.smileycentral.com/cat/20_2_75.gif[/img]